PavvoUKnow

Alla inlägg under juli 2011

Av Paulina - 30 juli 2011 19:13

Heeej Heej läsare ! imorgon så är det den 31 Juli och på måndag så är det första augusti , Oh nej snart så börjar skolan igen ! Det ser jag ÏNTE ifram imot ! då så ska vi börja spara pengar till klassresan och jag tror att vi inte kommer få in så jätte mycket men jag hoppas iallafall att vi får pengar till Gröna Lund annars så blir det typ ingen klassresa för oss ! Vad finns som är billigt o inte kostar så mycket ?? Jag kommer faktiskt inte på någonting billigt på det sättet !

imorgon så ska Farmor och FarFar hämta upp mig hos mamma och vi ska åka till Camilla , Micke och Gabbe och fira Gabbe's 1:års dag ( fast att den var för ett bra tag sen ) så ska vi fira honom och det ska bli kul att få träffa min sötnos nu ... Behöver också komma ut lite också så det är ju bra att vi firar honom imorgon ! Synd att inte pappa är med , Saknar Pappa riktigt mycket faktiskt ! Men endå så får jag träfa andra personer ! Som gärd och roland   Och så får jag träffa Ulla och Erik    ( ska bli kul att komma ut lite , tar hand om mamma kanska mycket nu sååå ) Men endå  så ska det bli så azzum !! Har typ en klädkris !!! Vet inte vad jag ska ha på miig , Får nog endå ta Gina Tricot klänningen för jag har ingen tunika eller något annat fint med mig ! Har annars en annan klänning , en lila men jag vill inte ta den ! Tar faktiskt hällre gina klänningen så jag har nog besämt mig att ta gina klänningen punkt slut !!!

Imorgon så kommer också  Melissa till sin pappa ( alltså hit ) och äntligen så kommer hon !!  Sa till mika att Melissa ska komma för att jag har så tråkigt här ! Så då blir ju det imorogn ( Yesss booxx ) och då så ska jag ta och ta massor med bilder ookså för att jag älskar ju att fota så det ska bli kul faktiskt    Då så ska vi förhoppningsvis gå till Parken som ligger en bit här i från men  då får jag byta kläder efter att kommit hem ! ska få mina nya glasögon imorgon !!! Men om det är nogot fel på dom så får jag fixa det när jag kommer hem ! Söndag kommer jag hem men funderar på att åka ner till södertälje en sväng och kanske fixa dom om dom inte är perfekta ! får då be mamma att sjutsa ner mig en sväng och sen så kanske va med Maddis en stund och sen sticka hem igen    

men nu så ska jag kolla lite på tv och sen sova ! blir väl att zappa mellan kanalerna om det inte finns något bra på tv en lördag .

Har inte gjort dagens låt på länge eftersom min youtube blev lite konstig så nu så tänkte jag lägga upp 2 låtar !      En är Overboard med Justin Bieber

DDen är faktisk ganska lugn men den är bra !!!

Nästa låt är en Jennifer Lopez låt och den heter Papi ! Låten är faktisk bra !


Xoxo // Paulina Daarling Föör alltid !!

Av Paulina - 30 juli 2011 12:09

Heej Heej läsare ! Fick en kommentar av en tjej som heter Jonna och undrar vart jag hittade tröjan och vad den kostade och då undrar jag vilken tröja ! Är det med texten You can make it happend eller är det med Whats up whats down ?? För om du menar Whats up whats down så hittade jag den på gina tricot och den var ganska dyr den kostade 99 kr men den är faktiskt snygg och den är skön att ha på sig , Men om du menar You can make it happend så tror jag att jag hittade den på Lindex för kanske 50 kr tror jag för att den var på REA också men jag kommer inte ihåg om det var H&M eller om det var lindex men man kan alltid kolla !

Tack för din kommentar Jonna ! Hoppas du blev nöjd med svaret du fick och om du vill veta någonting annat så är du välkommen att kommentara inlägget eller i frågerutan  


Xoxo // Paulina Daarling Föör alltid !!


P.s : Kom gärna med frågor om bilderna jag lägger upp eller ge beröm ! var inte rädda att kommentera !!!

Av Paulina - 29 juli 2011 21:38

Heeej Heej läsare ! När vi var i Tuuri så hittade jag en Justin Bieber tröja och den var faktiskt snygg , eller som jag säger soo cute !!! Men jag köpte faktiskt inte den , får beställa kanske en sån dårråå , I'm a true beliber !!!!

förut så var jag inte en beliber men nu när jag har hört hans låtar 24/7 så gillar jag alla nästan , så nu har jag blivit en beliber   

Men snart så ska jag sova för att det börjar bli ganska sent och jag börjar bli ganska trött men jag ska bara överföra lite låtar till min Ipod och det är lixsom Jennifer Lopez skiva Love ? som jag ska överföra men bara dom låtarna jag gillar men jag gör någ det imorgon för att det är nog dags att sova nu då .


Xoxo // Paulina Darling Föör alltid !!


P.s : Justin bieber tröjan ser ut såhär :

  såååå snygg tröja !!!!

I'm a beliber now , you maybe know !


Av Paulina - 29 juli 2011 17:11

Heej Heej läsare ! vad gör ni allaihopa idah då ?? Jag har lite tråkigt efter som Melissa inte kommer pg.a att mamma är sjuk och vi vet inte vad det är så .... Men vi får hoppas att mamma snart blir bättre så melissa kan komma föör jag har långtråkigt lixom !! Men nu så kommer det en liten bild bomb från finland !! :

  Min outfit dagen innan vi skulle till Tarvaalaa ( stavning ) men när vi åkte till Tarvaalaa så hade jag min gina tricot klänning på mig      Snygging < 33   A Star   En bild här lixom !   Måste ju ta bilder efter att det har varit storm !     Blomma < 33   Samma blomma men närmare bild !!   En motorbåt !   En icke använd båt med mycket vatten i xD   Efter regnet så tog vi bilder som sakt och då så hittade jag en perfect flower , som jag tog kort på och resultatet blev såhär       Närmare bara   hahah xD en fin sak man hittade vid ett stenbord eller vad man ska kalla det .     grenarna har ramlat nästan hela vägen ner i sjön xD   Perfect .... Oh my god xD   Söt prydnad !!   närmre bara !

  Janita prövade några jeans och jag fick lite tråkigt sååå jag tog lite bilder .   Min outfit i Tuuri !!   Stugan vi sov i . Jag janita och mamma på övervånningen , Mormor och morfar på undervånningen eller ja där man går in ( den vånningen lixom )

      Lipa betyder kärlek !   Flower =)

  Peace < 33   Höpp   måste stänga först !   Modellen !   hahaha xD loock at the face !  Dags att göra konster !   Kosnter i luften !   Hooppp !!!!!!   måste hoppa hööögt såklart !   ner på knä lixom !!   hehe !   Me & Nansku !   Hoppla Hoppla !   upp i luften igen då !   Snart dags att göra volter !   Efter Janitas volt ! hann dock inte få med volten på bild !


Xoxo // Paulina Darling Föör alltid !!


P.s : Det var typ alla bra bilder från kameran men det finns typ inga  mera bra bilder , Så det fick bli dom som jag lade upp nudå !!

Av Paulina - 28 juli 2011 20:15

Heeej Heej läsare ! Nu så är vi äntligen hemma från Finland , Vi kom hem för nån timme sen men jag åt mat och vi göttade oss med pizza men dock så har mamma typ blivit sjuk så jag kommer inte vara så nära min mamma för jag vill inte bli smittad . Men nu så ska jag skriva om vad vi gjort i Finland och jag gör det med olika färger så .... nu så börjar jag på en ny färg och skriver vad vi gjort !

När vi var i Tarvaala ( stavning ) så var vi där i 3 nätter och första kvällen vi var där så började det regnade och blixtrade och åskade men det var endå mysigt ute , vi var också i Tuuri och shoppade där och vet du vad jag såg , En JUSTIN BIEBER TRÖJA ,  OMG asså den var jätte fin också men jag köpte den inte . Jag är en beliber nu och kommer vara det ett tag . Justin biebers låt Love me är jätte braaa . Men sen så åt vi där på en resturang och guud vad god mat det var där tog kyckling med krysspotatis och 2 såser ( mums eller baba ) och sen så var det bara tillbaka till stugan och det tog typ nån timme dit och jag somna kanska snabbt i bilen men jag var faktiskt ganska trött av allt gående , Men det gick bra ! sen så sov vi senare på kvällen . På lördagen så var det dags att åka hem igen och vi åkte kanska tidigt så jag sov i bilen ( igen xD ) men sen när vi äntligen var hemma så var det bara soft . P.s : vi var och fiskade och det var kul och jag fick en stooor gädda men den lossnade från bettet !! iNGEN FISK TILL MAT .

Sen så har vi varit hemma lite och så har vi varit på tarjustalo och köpt saker och så , köpte lösnaglar men det var världens dåligaste lim man fick med så det blev inga lösnaglar sen .. men annars så var i Jumbo och shoppade lite kort bara igår . Har hoppat mycket studsmatta nu så jag ska lägga upp en video kanske senare i något annat inlägg när jag gör volt och när janita gör volt men annars är det bara FLUM ! Men nu så har ni fått en jätte långt inlägg men nu så ska jag läsa andra bloggar och så !

Xoxo // Paulina Darling Föör alltid !!!

Av Paulina - 23 juli 2011 14:27

Tjabbare läsare ! fick ni inlägget i måndags ?? hm.. ska berätta i ett enda inl'ägg när jag kommer hem , då så skriver jag vad  jag gjort och så ! så jag skriver bara ett kort inlägg nu då !!

Vi har haft as kul men nu så regnar det i finland !!! Vad har ni för väder ??


Xoxo //Paulina Darling forever

Av Paulina - 19 juli 2011 17:00

Heej Heej läsare ! När ni läser detta inlägg så sitter jag förmodligen på flygplanet med mamma ! Vi är på väg till finland med flyg  .  Om nån halvtimme / timme så är vi framme och då så är jag med janita hela kvällen och hela veckan ut . Jag tänker hoppar studsmatta när vi är där , och så ska Janita lära mig fota och redigera bilder ( hoppas jag )? Jag ska ha jätte roligt denna vecka och jag är med världens bästa så ingeting kan gå snett !! Elr ? Men imorgon så kanske vi ska bada , om vädret tillåter det . Men snart så kan vi bada direkt på morgonen ( precis när vi ätit frukost )!! vi får se vad vi hittar på ! Hittar ingen bild på henne på min data ! Men det ska jag snart fixa , ska ta en från facebook   .

På torsdag så ska vi till Tarvaala och sova i en stuga , sjön är bara några meter bort från stugan. Sen på fredag så så ska vi till Tuuri , Det är finland's största by butik så det är massor med affärer och det betyder shopping !! Vi kommer förmodligen åka hem på lördag så då kanske jag uppdaterar bloggen igen men vi får se ! Ska fråga Janita om vi kan ta bilder och att jag kan lägga in det på min blogg ! Hoppas jag får men jag tror det för att hon har sakt att jag får ! ( tog en bild från hennes blogg , allt står på finska . Men jag frågade först om jag fick lägga in den och då så sa hon ja så jag la in den på min blogg ) min gamla blogg!

Men nu så kommer jag ej på vad jag ska mera skriva men det får väl bli ett inlägg när jag är där !!! Men hoppas inte besvikna om jag inte bloggar under veckan för att då så kommer jag ju göra längre inlägg och det är ju som en BILDBOMB  !! för att då har jag ju tagit massor med bilder   ( hoppas jag iallafall )  För bara nån vecka sen så längtade jag till det här , och nu så händer allting och då kan jag knappt sitta still Haahah xD


Hoppas ni har det bra där hemma i sverige !!!


Xoxo // Paulina Darling Föör alltid

Av Paulina - 18 juli 2011 17:15

Heeej Heeej läsare ! Idag så har jag varit med mamma på jobbet , det var kul men det blev lite lång tråkigt när mamma hållde på och färga sitt hår igen   . Men det var endå kul !!

Det blir ingen stor uppdatering men imorgon klockan 5 så kommer det en uppdatering jag började skriva på för någon vecka sen !! Asså jag vet inte vad som har flygit i mig för att jag brukar aldrig vara nervös inför flygresor och nu så är jag det ! Vad är det med mig ??

Nu så har jag kollat min packning ( alltså handbagaget ) och det verkar som jag har allting ! Kommer inte packa ner mobilen och iPoden ännu , det kommer jag göra imorgon men jag vet ej om jag ska packa ner  min dator nu eller om jag ska packa ner min data när jag precis ska börja göra mig redo för sängen , men jag tror att jag väntar tills jag ska sova !!

Men nu så ska jag lyssna på mera musik  

Musik   Paulina ( hehe xD )


Xoxo // Paulina Darling Föör alltid !!!


P.s : kunde ju inte göra dagens låt så här kommer den :

Lina Pritckard är en av mina Idoler bl.a har ju så många så jag kan inte rabla upp alla !!

Men denna video är inspirerande tycker jag , 2 låtar i 1 klipp !! 

Var med i skolans Melodifestival i juli tror jag det var , kommer inte ihåg ! Men då så sjöng jag Miracle alltså låt nr , 2 . Det var kul och jag har fått mycket beröm !

P.ss : kommer inte blogga offecielt imorgon utan jag har gjort ett inlägg sen nån vecka tillbaka på en beställd tid !

Men nu så ska jag lyssna på musik


Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards