PavvoUKnow

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Paulina - 3 juli 2011 12:00

Heej Heej läsare ! Idag så ska jag till min pappa , men jag vet ej när !! Jag somnade igår kanske vid 12 för att vi hade gäster här och dom skrattade och pratade så högt så jag kunde inte sova . Medans en anna börjar snarka och vända på sig så ligger man själv och bara vrider och vänder på sig ! Men så vaknade jag 10 på morgonen för att det var nån ( alltså mamma ) som gick och väckte mig när hon vaknade och så  ! men vi får se när jag lägger in nya bilder men här kommer nya bilder för er :

  Headern gjord av Matilda B ! Tack så mycket Matilda      Tror att det var Vasa Skeppet ( tagen på Vasamuseet )   När vi skulle åka djurgårdsfärjan tillbaka till stockholm ( alltså från grönan till själva stan ) Men vi var ej på grönan , vi var på vasamuseet .   En suddig bild på någonting xD kommer ej ihåg vad det var !   Insane på grönan ( vi väntade på färjan )

  En blomma i fjärilshuset ( vi hade Elevens val så hade jag huvudstadsrunda och då så fotade jag den här bilden )

  Lite ljust för min sötis ? Sötis = Kusin   Här sitter Farfar och gabbe   


Ni kan få mera bilder senare ! Men nu så ska vi snart äta ! Det kommer ta tid för att vi ska äta pizza idag ! Gött i gött  

Kommer göra slut på alla bilder så jag lägger ej upp alla nu !


Xoxo // Paulina Darling Föör alltid   

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards