PavvoUKnow

Alla inlägg under september 2012

Av Paulina - 28 september 2012 12:34

Heej heeej!

Asså just nu så siter jag o maddis o väntr tills vi ska börja idrotten!!

men snart så går vi in och jag hoppas hoppas hoppas att vi inte ska ha kondition på idrotten!!

 

Men men... 

snart så ska vi gå till idrotten!

Aja jag har bara lite trååååkigt!!

Av Paulina - 27 september 2012 08:46

Heeejsan!

Vi skulle ha haft musik men då står det att det inte fanns nån vikarie så vi fick håltimme!

Så jag får sitta här i typ och chilla men har blivit lite långtråkigt eftersom det är så lång tid asså!

menmen.... 

här får ni några bilder!

      

Men nu så ska jag typ göra ingenting!

haaajdå


Av Paulina - 26 september 2012 10:27

Heejsan Allihopa!

Hur ser eran dag ut igentligen? Min dag är väl mera att vara i skolan och tråka.. Jag vaknade typ 7 och åt frukost och sånt och sen så åkte jag till skolan vid kvart över 8 eller någonting men var iallafall här 1 timme för tidigt eftersom att det var inge kul och att hade lust att se om vi hade svenska vilket vi inte hade eftersom Kerstin var sjuk ( tror hennes barn var sjuka ) så vi fick håltimme och då åkte jag hem en snabbis och bara satt vid datorn sen åkte jag Till skolan en gång till och gick runt och nu sitter jag vid datorn. hahha 

Dagens look :

 

Dagens smink är :

Mascara 

BB cream 

lite läppglans!

Dagens outfit

randig tröja

hoodtröja

treggings 

och mina converse

men snart har vi matte så hare gött!!

Av Paulina - 25 september 2012 15:37

Haaaaaay!

Äntligen kan jag blogga. Har inte haft tid för allt är så stressit nu i /:an och allt är helt annorlunda om man jämför med förra året men då bloggade jag minst lika mycket som nu eftersom ibland så glömmer jag att jag har en blogg men ibland vill jag bara skriva av mig!

Nu i /:an så måste vi hålla koll på allting själva eftersom nu säger ingen åt oss att imorgon har ni dom läxorna m.m och sen så att det ringer inte in och vi måste hålla reda på tiden själva och det är ganska svårt men det finns endå posetiva saker med att ha börjat högstadiet! 

Måndagar så slutar jag 14:10 så du kommer jag inte ha tid och blogga eftersom att vi har matteläxa till på tisdagar men kanske kan jag blogga då om jag gjort läxan över helgen!

Tisdagar slutar jag !4:20 och då kanske jag gör min spanska läxa eller engläxa!

Onsdagar så slutar jag väldigt sen 15:20 men jag börjar halv 10 istället!

Torsdagar slutar jag 13:20 eller 13:10 och på Fredagar slutar jag 13:10 tror jag!

Vi har fått våra datorer från skolan så jag har massor med bilder att lägga upp som jag verkligen älskar!!

Ni får se några av mina favorit bilder :

       

Dom är mina Bästa favoriter och har bättre!

Av Paulina - 12 september 2012 09:14

Haaaj! 

Asså förlåt att jag inte bloggat! Men just nu är det lite mycket med skolan! Gåår ju i Sjuan så jag har ganska mycket att göra!!

Men börjar om 10 minuter så skriver mer efter SKOLFOTOGRAFERINGEN!!!!!!



bye bye

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards