PavvoUKnow

Alla inlägg under augusti 2012

Av Paulina - 21 augusti 2012 20:55

Heej allihopa!

Jag måste gå o lägga mig för att snart börjar skolan asså den börjar imorgon och jag kan knappt fatta det.. det känns som allt är overkligt! Så jag börjar klockan 9 imorgon och då så kanske jag går halvdag ( till lunch ) så kommer förmodligen blogga då men först så ska jag sova och vakna vid 7 och hinna med bussen som går kvart över 8! hälldre än halvtimma tidig än försenad! men hatar och vänta!

Dagens inköp :

3 stycken hänglås hahaha! måste ha till idrotten!



HAAJDÅÅÅÅ


Av Paulina - 18 augusti 2012 09:30

!
! Haay!
Hur är det med er idag? Jag är precis vaknat men ska nog somna om för ingen är vaken o det är inte så roligt...
Ska väl ta i kolla på film lite senare men nu så ska jag bara chilla lite!
Imorgon så blir det att ta det lugnt sen på måndag så ska jag väl kolla igenom allting o sånt innan skolan börjar o på tisdag så har jag möte där sen på Onsdag så börjar skolan på riktigt ( OMFG) ,
Men vi hörs senare allihopa
Ciao

Av Paulina - 18 augusti 2012 09:29

!
! Haay!
Hur är det med er idag? Jag är precis vaknat men ska nog somna om för ingen är vaken o det är inte så roligt...
Ska väl ta i kolla på film lite senare men nu så ska jag bara chilla lite!
Imorgon så blir det att ta det lugnt sen på måndag så ska jag väl kolla igenom allting o sånt innan skolan börjar o på tisdag så har jag möte där sen på Onsdag så börjar skolan på riktigt ( OMFG) ,
Men vi hörs senare allihopa
Ciao

Av Paulina - 13 augusti 2012 12:34

Halloj !
Idag så började basket veckan! Vi har lunch paus nu! Tur att inte vi inte fick pastasallad idag igen. Vi fick ju pastasallad hela förra veckan !
Men jag bloggar mera när jag kommer hem !
Haaydå

Av Paulina - 10 augusti 2012 09:34

Dagens outfit är:
Tröja h&m 99kr
Canada byxor

Av Paulina - 10 augusti 2012 09:32

Haay allihopa !
Just nu så sitter jag i bilen påväg till bodaborg! Om ni inte vet vad det är så är det som fångarna på fortet! Om ni inte vet vad det är så är det att man går in i ett rum o man löser olika utmaningar..!? Understand?

Av Paulina - 9 augusti 2012 21:13

Haay idag så fick jag 1 tröja av Anne!

Av Paulina - 4 augusti 2012 14:22

Haalo

Nu så bloggar jag faktiskt inte från mobilen som jag gjort dom tidigare dagarna!

Jag har gjort 2 stycken headers så jag tänker prova om det fungerar o ladda upp men sist så ville den ju inte men iallafall så tänker jag ladda upp dom här i inlägget så för vi se om den vill ladda upp som den ska och jag hoppas att den gör det för jag är faktiskt jätte nöjd med dom som jag gjort!

Här är dom :

   

2:an är jag mest nöjd med faktiskt!


haaaydå!

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards