PavvoUKnow

Direktlänk till inlägg 8 november 2012

Skola denna vecka..<3

Av Paulina - 8 november 2012 15:09

Tjenare alla läsare. 

Idag så har jag varit i skolan och det känns som om det har gått flera veckor på en jätte kort tid.

Jag slutade vid 10 över 12 efersom jag hade tandläkare vid 1 så jag skulle inte hinna tbx. 

När jag var hos tandläkaren så fick jag tandställning i underkäken.. Inte kul.

Sen så nästa vecka så ska jag få tandställning uppe.

mycket på en gång.. hehe.

Maddis åkte med mig hem och vi åt nudlar vilket jag inte han äta eftersom att jag kom vid 10 i 1 så blev lite lite mat.

Alltså tänkte göra en lite galen sak faktiskt. 

Kan tänkte att nästa år om x. factor går så ska jag anmäla mig. 

Visst är jag tokig? 

Men känner att det skulle vara bra för mig även hur det går. Testa måste man ju. 

You only live once.

Hahaha jaja men ska väl vänta på pappa till jag ska på utvecklingssamtal och se hur det går.. 

Men följ mig på Tumblr : Belieberpavvo

Adda mig på Dv : PavvoUKnow



Hare så bra allihopa<3

 
 
Mee

Mee

9 november 2012 14:59

Döbra blogg! Love it:)
Titta in på min blogg och lämna en kommentar

http://Hugsandkisses.bloggplatsen.se

Paulina

10 november 2012 14:21

hahah TACK ;)
kikar in

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paulina - 31 december 2012 00:00


    Halloj Läsare ! Detta är ett Tidsinställt Inlägg och jag skriver detta inlägg 31 december klockan 11:49 ! Jag vill önska er alla ett Jätte bra 2012 och jag hoppas att ni kommer att göra det rätta för er med att byta skola m.m     HAP...

Av Paulina - 22 november 2012 19:54

Hejsan!  Jag flyttar nu min blogg till nattstad har samma namn där.. ' kod för att importera min blogg till nattstad: 0352240955 ...

Av Paulina - 16 november 2012 05:46

Heej heej.  Jag säger väl god morgin till er som är vakna och pigga. Själv så är jag rätt trött och så..  Min klocka stog på 5:50 men enligt den så var det i verkligheten 4:50 Så jag vaknade vid 5 och gick på toa och sen ställer jag in min fr...

Av Paulina - 15 november 2012 12:39

Heeeey..!! hade nyss So som jag skrev i inlägget för nån timma sen. Det gick ganska bra med det. Jag blev bara lite osäker på vissa saker men det kändes också att jag var den som snackade mest..  Men jag hade visserligen längre förklaringar. ...

Av Paulina - 15 november 2012 11:17

Heeej allihopa.  Just nu så sitter jag och väntar tills vi börjar ( vi börjar typ nu )  Så nu sitter jag utanför So salen och bara väntar tills han ropar in oss till vårat muntliga USA sak. Sen efter skolan så blir det väl att chilla och göra f...

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards