PavvoUKnow

Alla inlägg under september 2011

Av Paulina - 30 september 2011 20:02

Heeej Heej läsare ! Jag har inte bloggat på flera veckor för att mina läxor går först AV ALLT !! så jag gör dom och efter det har jag inte tid till att göra någonting annat så det merks ( stavning ) att vi har börjat i 6:an !!! Mera läxor = Abbsulut ( stavning ) och då måste man lägga ner kanska mycket tid på det . Men nu  så skriver jag kanske mera på helgerna istället !

Imorgon så ska jag och pappa få en ny soffa , vi får den av Camilla  och Micke ( och det är vi tacksamma för ) så då får jag se miiiin SÖTIS en snabbis ! men han har slagit sig ( han har ramlat så han skrapade upp pannan , näsan och händerna ) men det är ju inte sista gången heller !! Sen efter det så ska jag ....

Jag ska på Tessu's Party ( kalas ) för att hon fyller år IDAG ! Grattis Tessu ! Så jag har fixat en present och sen så är det party , ska bli ssåååå azum assoo !! så det är min plan !

Sen på söndag så ska jag inte göra någonting specielt så då blir det väl chill hemma !


Xoxo // Paulina Darling Föör Alltid !!

Av Paulina - 15 september 2011 18:44

Heej Heej läsare ! Jag är sååå ledsen att jag inte har bloggat på några veckor men det är kanska kämpigt i skolan nu när man går i 6:an !! Men iallafall så är jag fortfarande kvar ! Vi har lite nya förändringar detta läsår !

1 . = Vi har inget riktigt bibleotek ( musiksalen och bibleoteket är i samma rum )

2 . = vi har idrott Tisdag-onsdag ( Förut hade vi torsdag - tisdag )

3 . Våran slöjdtimme är 3 timmar lång och vi åter 11 då !

Och mera förändringar kommer jag inte på ! Vi har haft 3 prov på bara redan ca 1 månad ( det är kanske 3 veckor ) och då har vi haft spanska ( förra veckan ) och det gick bra , jag fick 13 / 17 vilket är bra   Sen har vi haft So test ( igår ) och No test ( idag ) så vet inte riktigt hur det har gott med det .

Skrivit en dikt på engelska och tänkte skriva den här :'

Chilren play and have fun every day

only if the did know how hard life can be

Love Trust Hope Dream Peace

Are five things in the life who can

destroy you just for a second

ands start living

it can be you last day .

Men nu så ska jag gå och träna lite mera på engelskan sen så kolla mera på Fame !!

Fame är en film så ni vet !


Xoxo // Paulina Darling Föör Alltid !


P.s : kan bli långa mellanrum mellan inläggen men ska försöka fixa inlägg som är tidsinställda ;)

Av Paulina - 1 september 2011 20:36

Heej Heej läsare !  Skrev ju ett inlägg på mobilen såå det kan vara några felstavningen på förra inlägget !

Listonhill imorgon : då så ska vi plocka blåbär och lingon ( vi ska göra sylt av det ! ) sen så ska vi ha lämpliga kläder på mig och stövlar !  vi ska ha lite matsäck med oss !!

På lördag så ska jag till skärholmen och shoppa !!! Yiipiie , men jag ska spara pengar också för att jag sparar till en gittar och stativ till det och det går på ungefär 700 kr !! men endå det är det värt , men ska inte köpa det på lördag utan jag köper det när jag har mera pengar !

ska snart sova eftersom klockan är mycket !


Xooxoo // Paulina Darling Föör Alltid !!

Av Paulina - 1 september 2011 18:46

Heej heej läsare ! Idag så är det exakt 2 månader jag har haft denna blogg . Det är ca 1 år sedan jag började blogga på bloggplatsen.se ( tänk vad tiden går ) . Idag så var jag i skolan och det var ganska kul , men det blev några konflikter men det skriver inte jag här ! Mee det blev endå kul i rskolan , imorgon så ska vi till listonhill , skriver mera på data senare Xoxo // Paulina Darling Föör alltid

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards