PavvoUKnow

Alla inlägg under oktober 2011

Av Paulina - 28 oktober 2011 21:22

Heej Heej läsare ! Nu så kommer det komma nya förändringar på bloggen och då menar jag mera bloggning ( förhoppningsvis att jag har tid till det ) och sen att jag fixade en ny header för att den andra var lite föör liten för bloggen så gjorde en med nya bilder ( bara 1 av bilderna ) och så är det samma motton som jag hade på den gamla   

Har typ inte bloggat på ca . 2 veckor för att jag har varit upptagen med bl.a läxor och sen att jag åkte iväg förra helgen till Göteborg så jag har inte direkt tänkt på att bloggat men det var iallafall kul i göteborg och vi shoppade ( Mamma & Petra iallafall ) och då köpte mamma en jätte fin kofta som var svart/blå och den älskar jag att ha på mig med massor av olika färger ! Colour bomb   , Men snart så är det ännu mera shopping med Faster och farmor nästa helg om jag inte minns fel . och det ska bli azum asso ( I stockholm blire ju shoppingen )

Förra helgen så var vi ju i göteborg och det var kul att åka dit ( Jag , mamma , Melissa & Mika åkte ) och vi åkte redan på torsdag efter skolan och åkte hem på söndagen efter frukosten och det var kul när vi var på lek och bus landet för man sprang runt mycket och att när vi skulle äta lite glass så tog jag mjukglass och då fick jag göra själv med glass-maskinen och så tog jag tutti frutti strössel och toffie sås (stavning ?) och den helgen var typ bääst men det kommer flera bättee dagar !

Nu till någonting lite mera roligare !! NU ÄR DET HÖÖÖÖSTLOV !!!! så nu är det bara att ta det lite lungt denna vecka vi har lov och på helgen så ska jag till mamma men på lördagen så ska vi ju shoppa ( Jag faster & farmor  i stockholm ) och då så ska jag köpa massor med mina pengar för att jag är rik ( säger vi , men har mycket pengar ) Hoppas att ni också får ett bra höstlov !

Inte långt till Julafton heller ( eller joo det är ca 8 veckor ) så snart är det dags för julklappar och en sak till , MIN FÖDELSEDAG ( om ca 9 veckoor ) så nu börjar det närma sig


Xoxo // Paulina Darling Föör alltid !

Av Paulina - 15 oktober 2011 09:12

good morgon läsare !

Jag är hos mamma och klockan är typ 09.21 och jag och Melissa är vakna redan ! Det brukar vara jag som vaknar sist av alla när jag är här men nu så var det jag och Melissa som vaknade först   Så mamma och Mika ligger fortfarande i sängen men vi får se när dom vaknar ( Melissa får väl gå och väcka dom snart så inte klockan blir för mycket ) Men jag som är förkyld och hostig kan ju inte sova så mycket men det går som tur är !

Igår så satt jag och lyssnade på musik på Youtube och då hittade jag en låt som en av mina kompisar brukade lyssna på förut så  jag tänkte lägga upp den låten men så kommer det en till eftersom jag brukar lyssna på det som Jag och Janita lyssnade på när jag var i Finland för att hon sa att jag skulle skapa ett Youtube konto så jag gjorde det så då har jag låtarna sparade på kontot   

Jag tycker den är bra men det sätter sig i hjärnan lätt ! Det kommer en bättre låt som jag och Janita gillar kanska mycket men Janita gillar loca people mer än denna låt som jag lägger ut nu !

Denna låt brukade jag och janita lyssna på alltid innan vi skulle sova !

I tisdags så var det ju  höst basar på skolan så dom som kom dit ( dom som va elever på stålhamraskolan  ) fick ! komp. timme så den ska varan klass ta ut på torsdag nästa vecka så  jah kommer  sluta halv 2   Sen så torsdagen så ska jag till mamma sen så bär jag av till göteborg   


Xoxo // Paulina Darling Föör Alltid !

Av Paulina - 7 oktober 2011 16:44

Heej Heej läsare ! Då är denna skolvecka avklarad , Det har varit jobbigt denna vecka eftersom massor med läxor m.m ! Hur har eran skolvecka varit ??

Nu så är det FREDAGSMYS !! Men jag har typ diskat och nu är det bara att ta det lugnt ! Vi får se när jag gör ett inlägg

La isla bonita :

Last night i dreamt of San Pedro

Just like I'D never gone i knew the song

Young girl with eyes like the deseret

It all seems like yesterday not far away


Tropical the island breeze

All of nature wild and free

This is where i long to be , La isla bonita

And When The samba played

The sun would set so high

Ring throuhgt my ears and sting my eyes

You Spanish Lallaby


I Feel in love with San Pedro

Warm wind carried on the sea He called to me

Te dijo te amo

I prayed that the days would last , They went so fast


Tropical the island breeze

all of nature wild and free

This is where i long to be , La isla bonita

And When the samba played

The sun would set so high

Ring throught my ears and sting my eyes

You spanish Lallaby


I Want to be where the sun warms the sky

When it's time for siesta you can watch them go by

 Beautiful facesno cares in the world


  Where i girls loves a boy and boy loves a girl


  Last night I dreamt of san pedro

  It all seems like yesterday , not far away


Tropical the island breeze

all of nature wild and free

This is where i long to be , la isla bonita


and when the samba played

the sun would set so high

ring througt my ears and sting my eyes

You spanish lallaby


Denna sång sjunger vi på kören ! Gissa vem som sjunger den ?

Men nu så ska jag göra annat


Xoxo // Paulina Darling Föör alltid !



Av Paulina - 4 oktober 2011 19:54

Heej Heej läsare ! Idag så har vi haft skolfotografering   ! Vi tog gruppfoto först men då så fick våran fotograf problem med blixten till kameran så det fick gå snabbt efter det ! Jag fick ÄNTLIGEN stå upp istället för att sitta ! För att förra året så fick jag sitta men annars har jag fått stå på sittbänken ( stolen ).

Min porträttbild blev Suuuper sööt !! Jag frågade om jag fick se den och då visade fotografen bilden , Jag är nöjd med min bild iallafall !

Kommer ingen bloggning imorgon för att jag ska göra ma - läxan och så skriva lite mera ! så INGEN bloggning imorgon


Xoxo // Paulina Darling Föör alltid

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards