PavvoUKnow

Alla inlägg under oktober 2012

Av Paulina - 31 oktober 2012 19:49

Heeejsan!

Hur mår ni allihopa? Jag mår jätte bra fatiktiskt. Haft en till början väldigt tråkig dag men sen så skrev maddis på fb att hon hade trååk så då kom hon ner till mig och vi chilla och sånt sen så skulle jag sovit över hos henne men jag hade tandläkaren vid 8 imorgon så det blir att slagga hos henne imorgon istället!! Ska bli en grym kväll imorgon!

Sen så åker jag till mamma på fredag vilket ska bli rätt roligt. Dom har tydligen skaffat sig en båt så sen i sommar så tydligen vi ut o fiska... Jätte roligt -.- 

Har börjat lyssna på en bra låt.. Den går ganska sakta och sånt. Men det är rätt bra!

Lyrics av Beyonce's låt Brokend hearted girl.   

Hoppas att ni också gillar den och kommer få melodin i huvudet ( hehe ) 

Pappa kom in i mitt rum och sa att Glee var på tv så jag skyndade ditt och nu så ska jag titta på Glee och det är typ 4 säsongen och då har jag missat typ 2 och 3:ans säsong!! 

men snart så ska jag förhoppningsvis köpa säsong 2 på dvd hoppas bara att det finns kvar!

Men nu så ska jag fortfarande ta det sitt lilla lugna. 

Juuuste fick mina skolfoton igår och nu är mina skolfotona beställda så dom kommer väl om 2 veckor. Fick ju vänta i typ 1 månad tills dom fixsade till så att jag fick och kunde se mina bilder.

Men här får ni dom så att ni kan se mitt lyckade skolfoto:

 

 

 

Lite små bilder men ändå!! 

Men nu ska jag kolla på Glee!!

 

Ciao 


Av Paulina - 28 oktober 2012 15:39

Heejsan!

Nu så är jag tillbaka efter 2 långa veckor.. 

DEt har varit mycket sola o bada och sen nu så när jag väl är tillbaka så är det väldigt skönt att det inte är någon tidsbegränsad dator eller någonting. För på hotellet så var man tvungen att betala för att sitta en viss tid vid datorn men men -.-

men nu så ska jag chilla lite..

Imorgon ska jag till skolan ändå så.

Av Paulina - 12 oktober 2012 09:26

 Heeej igen.

Just nu så har vi Svenska- Engelska lektion och vi håller på att skriva en saga som vi själva har hittat på.

Kanska trååkig lektio faktiskt..  

Snart så smäller det... 2 veckor utan skola !!! Men har typ ton av läxor.

Ni får en liten bild uppdatering också eftersom att det är ett ganska kort inlägg...

           

Men nu så har ni fått några bilder och mer kommer.

Har slut på insperation det är därför att jag att jag har tid att blogga..


Ha en bra dag.

P.s : kommer nog blogga några mer inlägg för tar en bloggpause på 2 veckor..

Av Paulina - 12 oktober 2012 09:01

Heej!

Kommer inte ihåg när jag bloggade sist. Sitter och vänar tills våran lektion börjar vilket den gör nu!

Ha det så bra iaalihopa!

Av Paulina - 9 oktober 2012 10:59

Heeej heej!

asså snart så har jag fysik och jag glömde bort att göra läxan och jag vet inte


men nu går jag in!!



Ciaaaoo

Av Paulina - 8 oktober 2012 17:16

Tjenare!

Ny header made by min underbara kompis yeshim!!

Taack så mycket men önskar den var större :D 

Vill du ha länk?


Hare gött   

Av Paulina - 8 oktober 2012 15:16

Heejjj alla Paulinas läsaare !


My name is Yeshim och är Paulinas kompis , har hjälpt henne med en ny designe , men är inte nööjjdd :// ... Ska göra om headern ! :D .. HAHA ..


Men jajaj , vill ni salka mitt liv oxå så ska ni ta och kolla in dom här bloggarna :

Nattstad.se/yeshims

Tvillingaaarna.blogg.se 


Hej då så länge ! :) 


 


Det är jag ^.. Kram :)



Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards