PavvoUKnow

Direktlänk till inlägg 16 november 2012

God morgon! Fredag idag.

Av Paulina - 16 november 2012 05:46

Heej heej. 

Jag säger väl god morgin till er som är vakna och pigga.

Själv så är jag rätt trött och så.. 

Min klocka stog på 5:50 men enligt den så var det i verkligheten 4:50

Så jag vaknade vid 5 och gick på toa och sen ställer jag in min frukost i micron.

Tar på mig kläder och sånt..

Sen kommer pappa och frågar varför jag var vaken vid kvart över 5 och jag sa att klockan ringde m.m

Så nu sitter jag och gör ingenting..

Vill åka t skolan men kan inte för då får jag stå och frysa eftersom dörrarna är inte öppna än och lärarna har väl inte heller kommit om jag skulle åka nu.

Vi har då bilogi , svenska , spanska , matte och idrott.

Spanskan kommer bli rätt så kul eftersom vi ska kolla på en film ( snarare serie) . 

Det handlar om en engelsk skola där dom såklart snackar engelska. 

Och då ska dom åka till olika delstater ( städer ) i spanien eller latin amerika. Dom bor hos en familj som tar imot sånna elever som är på resa.

Dom snackar väldigt mycket spanska och för 1 gång skull är det tyst i klassrummet   

Så nu ska vi se nästa del och jag hoppas att vi får se 2 stycken idag ( dom är bara 20 min långa )

Men nu så ska jag kolla lite andra bloggar och sånt sen så ska jag väl ta mig till bussen...

Heejdå

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paulina - 31 december 2012 00:00


    Halloj Läsare ! Detta är ett Tidsinställt Inlägg och jag skriver detta inlägg 31 december klockan 11:49 ! Jag vill önska er alla ett Jätte bra 2012 och jag hoppas att ni kommer att göra det rätta för er med att byta skola m.m     HAP...

Av Paulina - 22 november 2012 19:54

Hejsan!  Jag flyttar nu min blogg till nattstad har samma namn där.. ' kod för att importera min blogg till nattstad: 0352240955 ...

Av Paulina - 15 november 2012 12:39

Heeeey..!! hade nyss So som jag skrev i inlägget för nån timma sen. Det gick ganska bra med det. Jag blev bara lite osäker på vissa saker men det kändes också att jag var den som snackade mest..  Men jag hade visserligen längre förklaringar. ...

Av Paulina - 15 november 2012 11:17

Heeej allihopa.  Just nu så sitter jag och väntar tills vi börjar ( vi börjar typ nu )  Så nu sitter jag utanför So salen och bara väntar tills han ropar in oss till vårat muntliga USA sak. Sen efter skolan så blir det väl att chilla och göra f...

Av Paulina - 15 november 2012 11:17

Heeej allihopa.  Just nu så sitter jag och väntar tills vi börjar ( vi börjar typ nu )  Så nu sitter jag utanför So salen och bara väntar tills han ropar in oss till vårat muntliga USA sak. Sen efter skolan så blir det väl att chilla och göra f...

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards