PavvoUKnow

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Paulina - 17 juli 2011 21:43

God natt läsare ! Snart så blir jag tokig eller ja förbannad !!!

 VAD VILL DU CASSI ?? HAR DU PROBLEM MED ATT JAG ÄR DEN JAG ÄR ??

ELLER ÄR DU AVIS FÖR ATT JAG INTE BRYR MIG SÅ HIMLA MYCKET ?? SKRIVER MED STORA BOKSTÄVER FÖR ATT JAG VILL !! MEN VAD HAR DU FÖR PROBLEM IGENTLIGEN ??????? VARFÖR FÖRSÖKA IGENTLIGEN VARA COOL FRAMFÖR KOMPISAR M.M MEN ENDÅ SKADA NÅGON ANNAN MED ORD OCH SÅRA DEN ??

MEN NU SÅ ORKAR JAG INTE LÄGGA NER TID PÅ DIG ! MEN EN SISTA SAK SKA DU VETA ! ELLER GÖR DU DETTA FÖR ATT DU BARA VILL HA UPPMÄRKSAMHET ??

OM DU APPSOLUT MÅSTE KOMMENTERA DETTA OCH HA SISTA ORDET SÅ VARSEGOD ELLLER BLEV DU RÄDD NU ?? MEN VARFÖR LÄGGA NER TID PÅ ATT SÅRA NÅGON ANNAN ??


God Natt alla underbara läsare // Paulina Darling Föör alltid   !


P.s : kommer kanske blogga sen imorgon eller så ska jag lägga ner min data imorgon kväll för att snart så åker vi ( Yeeeeeees )  så snart så är det Finland som gäller !!  men nu så ska jag sova eller ja jag ska borsta tänderna och sen sova


P.ss : kommer kanske sluta blogga för gott pg.a att dom måste vara så himla dumma orkar inte med sånna personer !!

Av Paulina - 17 juli 2011 20:36

Heej Heej läsare ! Fick än kommentar som var konstig ??

Skrevs av äckel : någonting om att jag var ful elr någonting ?? Om en bild som det stog cool girl på , har inte lagt upp den på bloggen här så HAAHAAHAAH FAIL !!

ASSÅ ÄR DU EN FEGIS OCH INTE LÄGGER UT DITT RIKTIGA NAMN ( LOL )

OM DU KOLLADE PÅ MIN GAMLA BLOGG SÅ EXISTERAR DEN INTE ENS LÄNGRE !!

OCH VAD FAN VILL DU ??OM DU SKRIVER I KOMMENTAR ATT DU HETER ÄCKEL SÅ ÄR DU HELT TOM I BOLLEN !!!!!


XOXO // PAULINA DALRING FOREVER !!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards