PavvoUKnow

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Paulina - 8 juli 2011 13:04

Heej Heej läsare ! idag så har jag varit på stan och det var kul ! Jag köpte bara 2 böcker som vekade kanska spännande !  Böckerna heter Som om ingeting och Här ligger jag och blöder !

Den boken som heter Här ligger jag och blöder har vunnit agustipriset ( vet ej hur man stavar och jag orkar ej kolla )  men det boken har iallafall vunnit ett pris   . Den andra boken som heter Som om ingeting läsr jag nu ! den är kanska tråkig i början men sen när man kommit en bit in i boken så är den bättre !  Men nu så ska jag skriva om någonting roligare ! Nämligen :

Sveriges största vattenkrig på gång !

Förra året så var det sveriges största vattenkrig för första gången och då så var södertälje störst med vattenkriget men sen så gjorde man det nån annan stans i sverige och då så var man 4 tusen men nu så är det mera än 11 tusen som sakt ja till inbjudan !

såklart så kommer en DJ som spelar musik under dom timmarna man har vattenkriget ! Det ska bli så as nice att likxom bara vara där ! ska komma tidigt för man kanske inte får plats elr någonting , elr så får man inte ett armband för dom tog in 5 tusen armband man får men vi e 11 tusen som ska tydligen komma !

innan allting börjar så ska man få ett armband som sakt ! Ska bli toppen !

Glömde och nämna att brandmännen kommer ( några stycken med tankbilen så att vi kan fylla på våra vattenpistoler ) men det ska som sakt bli as nice !

Men nu så ska jag dra till maddis !


Xoxo // Paulina Darling Föör alltid !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards