PavvoUKnow

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Paulina - 5 juli 2011 22:02

      Heej Heej ! Här kommer bilderna ! Kommer kanske inte hinna alla endå !

Here are the photos :

       


  Im a Super Girl     en bild på en blomma ! Den är lyckad iallafall !!

  Obs !!

  Hallå är det någon där ??   en blomma i skolan ! var förbi där !   ååh en blomma !

Asså det kommer ta jätte lång tid att lägga upp alla bilder så jag gör det i olika omgångar !

bilderna kan komma i repris men det gör väl inte någonting ? Men iallafall så får jag göra det endå !


Xoxo // Paulina Darling Föör alltid !

Av Paulina - 5 juli 2011 20:56

Heej Heej läsare ! Idag så har jag varit med maddis ! vi var typ senare för ayy hon har scanias idrottskola så hon slutade klockan 3 ! Men jag och maddis var runt i området och fotade ! Men här kommer bilderna ! Finns bilder som jag inte kommer lägga text på för att det tar för lång tid !

Här kommer bilderna   yees box vad kuul !   du hoppade ju för tidigt !   lebbigt   look at my hair   wii hoo


Hinner inte lägga upp alla bilder men jag kommer göra det i nästa inlägg ! Dom bilderna jag laddade upp nu kommer oxå finnas med så ni ser vilket inlägg !


Xoxo // Paulina Darling FÖÖR ALLTID

Av Paulina - 5 juli 2011 10:46

Heej Heej läsare ! Det är inte god morgon ! elr är det god morgon ? för mig så kanske det är morgon för att jag vaknade 10 ! vad ska ni göra idag då ? Blir väl att stanna hemma några timmar sen dags att dra till Farfar och farmor ! Men nu så börjar jag faktiskt ha tråkigt !!Ja det är sant ! jag börjar får jäkligt tråkigt och jag ska typ göra någonting senare men det tar typ tid tills gästerna kommer ! vill typ komma lite innan gästerna ! Men vad ska jag hitta på så länge ?vill nån komma med förstag kanske ??????? SNÄLLA kommentera lite mera ! skriver novell om jag vår 3 kommentarer till ! 3 kommmentar är så himmla lite !!

Men jag ska snart ta och cykla till Farmor Och farfar ! Gästerna åker snart hemmifrån !!

men snart så ska jag dra ! Ska käka hemma och sen cykla om det inte är för dåligt väder !

Men ses kanske senare ! Gör kanske en mobiluppladdning ! får se !


Xoxo // Paulina Darling Föör alltid

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards