PavvoUKnow

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Paulina - 14 juli 2011 19:30

Heej Heej läsare ! Idag så har jag varit med Jaanittaa !!!!!!! OMG vad roligt vi har haft det .. Vi har spelat mario kart för att vi ville det ( vi körde på Wii ) och så visade jag min skola för henne och presenterade henne för några fröknar ( våran musiklärare och en förskole lärare ) och sedan så gick vi bara till övre skolgården och sen så gick vi hem ! efter en stund så gick vi och åt på pizzerian för att vi tog det som var närmast ! Janita tog Vesuvio och jag tog Mamma mia , vi fick en klubba var !! Sen så tog vi kameran i högsta hugg och gick ut och fotograferade kanska mycket ! 'Jag gjorde ett bildspel , Eller ja jag gjorde en film med alla bilder som jag tog ! plus några gammla !! Men nu så ska ni få se den !!Men jag kan inte lägga upp den ! P.ga att det är tydligen felaktigt format på videon och så ! men jag kommer någ fixa det och så ! men nu så ska ni få se bilderna som jag tog idag !! Imorgon så ska jag till skärholmen med Jaaaniitttaa och mormor och morfar ( alltså hennes mamma och pappa ) !! Ska bli kul .

Men nu så ska jag börja packa ! blir kanska att åka till mamma imorgon men det beror på när jag kommer hem imorgon ! måste ju packa massor ! vill inte stanna hemma tills på lördag för att då så kommer det bli att jag ska ha med mig mer och mer och mer , Då tar det ju aldrig stopp ! Så jag ska passa på att åka när jag endå har packat ( håller på att packa nu , eller ja jag rensar tvätten så att jag vet vad jag kan packa ner nu och vad jag ska packa ner när jag är hos mamma ! ) Men nu så har jag typ hunnit rensa tvätt och nu så är det packning som gäller !! Se när pappa kommer hem igen ?? Hoppas snart men pappa och pappa's kompis planerar deras resa genom sverige och sen ner till tyskland och köpa lite saker där !!

Men nu så ska jag fortsätta att packa och imorgon så ska jag med Jaaannniitta til skärholmen   !! Haahah xD men nu så ska jag packa !!


Xoxo // Paulina Darling Föör alltid !!

P.s Bilderna kommer här :

  Klubba ( muummss xD )   vilka bilder har man på kameran ??   långt objektiv !   Lyckad bild , Rönnbärs träd i skolan !   Smile =)   snygging !!   Även hon gillar att fota elller ja älskar !!   Sprrring dåå !!!   SITTPLATSEER !!! ÄNTLIGEN !!   Sitta ner =)   Snygging dära !!   Tjabba tjena hallå !


P.ss : det var bilderna också !!  Men nu måste jag packa annars blir jag galen xD


Xoxo // Paulina Darling Föör alltid !! Skrev igen =P !!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards