PavvoUKnow

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Paulina - 11 juli 2011 20:50

Heej Heej läsare ! Jag saknar Janita så himla mycker nu och snart så ska hon och jag träffas ! Innan vi åker till Finland alltså ! Hon är i sverige just nu och stannar i ungefär 1 vecka innan dom åker tillbaka till Finland och sen så kommer Jag och Mammsen till dom , Det ska bli lite spännande fakriskt att träffa henne   . Vi ska sms med varandra så kommer hon till mig istället för att åka till Hennes mamma's moster , hon tycker det är trråkigt där xD ( hihihi ) ! Men det passar ju bra att hon kommer och ser mig nån timme innan dom kommer åka hem och så !!

Men nu så sitter jag bara här och har kanska tråkigt ! Vad ska man hitta på ??  Hm.. Jag kommer på någonting men nu så ska jag läsa andra bloggar och så ska jag förstås packa ! har typ ingenting att packa ännu för att nästan allting ligger i tvätten och måste tvättas xD meen men !

Men nu så ska jag kolla vilka kommerntarer som har kommit in !!


Xoxo // Paulina Darling Föör alltid   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards