PavvoUKnow

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Paulina - 16 juli 2011 11:12

Heej Heej läsare ! varför sjunker statiken så otroligt mycket , Den brukar ju inte göra det !!!

lamsle för att vissa är på semester eller sånt . Men sluta inte läsa för att jag inte kommer blogga på kanske 2 veckor !!! Fortsätt för att det kommer några inlägg som jag har skrivit och satt en tid på det   !!! men läs läs läs !!!!!!!!!!!!

Jag mamma och melissa ska till Farsta ! Jag ska köpa en bikini så att jag inte är krit vit på magen xD det skulle se ut !! haha men iallafall så ska melissa få använda datorn nu , använder hennes dator ! Men nu så ska jag snart äta lite lunch tror jag och sen så ska mamma jämta sina linser och sen drar vi iväg till farsta !!! Ska bli as grymt !!

Men nu så ska jag bort från datorn och melissa hit !


Xoxo // Paulina Darling Föör alltid !!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards