PavvoUKnow

Direktlänk till inlägg 29 juli 2011

Bildbomb från Finland !

Av Paulina - 29 juli 2011 17:11

Heej Heej läsare ! vad gör ni allaihopa idah då ?? Jag har lite tråkigt efter som Melissa inte kommer pg.a att mamma är sjuk och vi vet inte vad det är så .... Men vi får hoppas att mamma snart blir bättre så melissa kan komma föör jag har långtråkigt lixom !! Men nu så kommer det en liten bild bomb från finland !! :

  Min outfit dagen innan vi skulle till Tarvaalaa ( stavning ) men när vi åkte till Tarvaalaa så hade jag min gina tricot klänning på mig      Snygging < 33   A Star   En bild här lixom !   Måste ju ta bilder efter att det har varit storm !     Blomma < 33   Samma blomma men närmare bild !!   En motorbåt !   En icke använd båt med mycket vatten i xD   Efter regnet så tog vi bilder som sakt och då så hittade jag en perfect flower , som jag tog kort på och resultatet blev såhär       Närmare bara   hahah xD en fin sak man hittade vid ett stenbord eller vad man ska kalla det .     grenarna har ramlat nästan hela vägen ner i sjön xD   Perfect .... Oh my god xD   Söt prydnad !!   närmre bara !

  Janita prövade några jeans och jag fick lite tråkigt sååå jag tog lite bilder .   Min outfit i Tuuri !!   Stugan vi sov i . Jag janita och mamma på övervånningen , Mormor och morfar på undervånningen eller ja där man går in ( den vånningen lixom )

      Lipa betyder kärlek !   Flower =)

  Peace < 33   Höpp   måste stänga först !   Modellen !   hahaha xD loock at the face !  Dags att göra konster !   Kosnter i luften !   Hooppp !!!!!!   måste hoppa hööögt såklart !   ner på knä lixom !!   hehe !   Me & Nansku !   Hoppla Hoppla !   upp i luften igen då !   Snart dags att göra volter !   Efter Janitas volt ! hann dock inte få med volten på bild !


Xoxo // Paulina Darling Föör alltid !!


P.s : Det var typ alla bra bilder från kameran men det finns typ inga  mera bra bilder , Så det fick bli dom som jag lade upp nudå !!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paulina - 31 december 2012 00:00


    Halloj Läsare ! Detta är ett Tidsinställt Inlägg och jag skriver detta inlägg 31 december klockan 11:49 ! Jag vill önska er alla ett Jätte bra 2012 och jag hoppas att ni kommer att göra det rätta för er med att byta skola m.m     HAP...

Av Paulina - 22 november 2012 19:54

Hejsan!  Jag flyttar nu min blogg till nattstad har samma namn där.. ' kod för att importera min blogg till nattstad: 0352240955 ...

Av Paulina - 16 november 2012 05:46

Heej heej.  Jag säger väl god morgin till er som är vakna och pigga. Själv så är jag rätt trött och så..  Min klocka stog på 5:50 men enligt den så var det i verkligheten 4:50 Så jag vaknade vid 5 och gick på toa och sen ställer jag in min fr...

Av Paulina - 15 november 2012 12:39

Heeeey..!! hade nyss So som jag skrev i inlägget för nån timma sen. Det gick ganska bra med det. Jag blev bara lite osäker på vissa saker men det kändes också att jag var den som snackade mest..  Men jag hade visserligen längre förklaringar. ...

Av Paulina - 15 november 2012 11:17

Heeej allihopa.  Just nu så sitter jag och väntar tills vi börjar ( vi börjar typ nu )  Så nu sitter jag utanför So salen och bara väntar tills han ropar in oss till vårat muntliga USA sak. Sen efter skolan så blir det väl att chilla och göra f...

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards