PavvoUKnow

Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

Hem Ljuva Hem !

Av Paulina - 28 juli 2011 20:15

Heeej Heej läsare ! Nu så är vi äntligen hemma från Finland , Vi kom hem för nån timme sen men jag åt mat och vi göttade oss med pizza men dock så har mamma typ blivit sjuk så jag kommer inte vara så nära min mamma för jag vill inte bli smittad . Men nu så ska jag skriva om vad vi gjort i Finland och jag gör det med olika färger så .... nu så börjar jag på en ny färg och skriver vad vi gjort !

När vi var i Tarvaala ( stavning ) så var vi där i 3 nätter och första kvällen vi var där så började det regnade och blixtrade och åskade men det var endå mysigt ute , vi var också i Tuuri och shoppade där och vet du vad jag såg , En JUSTIN BIEBER TRÖJA ,  OMG asså den var jätte fin också men jag köpte den inte . Jag är en beliber nu och kommer vara det ett tag . Justin biebers låt Love me är jätte braaa . Men sen så åt vi där på en resturang och guud vad god mat det var där tog kyckling med krysspotatis och 2 såser ( mums eller baba ) och sen så var det bara tillbaka till stugan och det tog typ nån timme dit och jag somna kanska snabbt i bilen men jag var faktiskt ganska trött av allt gående , Men det gick bra ! sen så sov vi senare på kvällen . På lördagen så var det dags att åka hem igen och vi åkte kanska tidigt så jag sov i bilen ( igen xD ) men sen när vi äntligen var hemma så var det bara soft . P.s : vi var och fiskade och det var kul och jag fick en stooor gädda men den lossnade från bettet !! iNGEN FISK TILL MAT .

Sen så har vi varit hemma lite och så har vi varit på tarjustalo och köpt saker och så , köpte lösnaglar men det var världens dåligaste lim man fick med så det blev inga lösnaglar sen .. men annars så var i Jumbo och shoppade lite kort bara igår . Har hoppat mycket studsmatta nu så jag ska lägga upp en video kanske senare i något annat inlägg när jag gör volt och när janita gör volt men annars är det bara FLUM ! Men nu så har ni fått en jätte långt inlägg men nu så ska jag läsa andra bloggar och så !

Xoxo // Paulina Darling Föör alltid !!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paulina - 31 december 2012 00:00


    Halloj Läsare ! Detta är ett Tidsinställt Inlägg och jag skriver detta inlägg 31 december klockan 11:49 ! Jag vill önska er alla ett Jätte bra 2012 och jag hoppas att ni kommer att göra det rätta för er med att byta skola m.m     HAP...

Av Paulina - 22 november 2012 19:54

Hejsan!  Jag flyttar nu min blogg till nattstad har samma namn där.. ' kod för att importera min blogg till nattstad: 0352240955 ...

Av Paulina - 16 november 2012 05:46

Heej heej.  Jag säger väl god morgin till er som är vakna och pigga. Själv så är jag rätt trött och så..  Min klocka stog på 5:50 men enligt den så var det i verkligheten 4:50 Så jag vaknade vid 5 och gick på toa och sen ställer jag in min fr...

Av Paulina - 15 november 2012 12:39

Heeeey..!! hade nyss So som jag skrev i inlägget för nån timma sen. Det gick ganska bra med det. Jag blev bara lite osäker på vissa saker men det kändes också att jag var den som snackade mest..  Men jag hade visserligen längre förklaringar. ...

Av Paulina - 15 november 2012 11:17

Heeej allihopa.  Just nu så sitter jag och väntar tills vi börjar ( vi börjar typ nu )  Så nu sitter jag utanför So salen och bara väntar tills han ropar in oss till vårat muntliga USA sak. Sen efter skolan så blir det väl att chilla och göra f...

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards