PavvoUKnow

Direktlänk till inlägg 29 januari 2012

Lev livet !

Av Paulina - 29 januari 2012 10:16

Halloj alla läsare   !

 Just nu så sitter jag här och har typ jättetråkigt . Vet inte vad jag ska göra. Fint väder iallafall!! 

Vill typ bli hämtad av pappa snart men eftersom att han ska hjälpa farmor och farfar att flytta lite möbler så kommer pappa senare   Men men ... men jag kommer ju hem endå * suck * men det blir sent  men det är den skiten man får ta om pappa ska hämta och har redan bokat upp sig ! 

Asså jag vill till skolan imorgon ( Ska ha sångövning med teresa , våran musiklärare men om jag fortfarande är förkyld och mår illa så blir det nog ingen skola för mig! ) Men jag har ju lixsom dans imorgon och jag vill inte missa början av denna termin av dansen !! Men vi får se vad som händer igentligen men jag kan typ inte ens sjunga eftersom jag är sjuk för det låter bara falskt när jag är sjuk och ska sjunga   !! hahahaah xD men vad ska jag göra nudå?

Får ta en alvedon för jag har ont i nacken och huvudet ryggen !! Men det är för att jag har leggat så konstigt inatt och sen att jag vaknade varannan halvtimme ( känndes det som ) ska väl ta o ringa pappa och se när han kommer och hämtar mig sen då !

Ufft men nu så har jag typ suttit här och undrat vad jag ska skriva i nästan 1 timme och nu så tänker jag bara skita i det och bara chilla .


Xoxo // Paulina Darling Föör Alltid ! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paulina - 31 december 2012 00:00


    Halloj Läsare ! Detta är ett Tidsinställt Inlägg och jag skriver detta inlägg 31 december klockan 11:49 ! Jag vill önska er alla ett Jätte bra 2012 och jag hoppas att ni kommer att göra det rätta för er med att byta skola m.m     HAP...

Av Paulina - 22 november 2012 19:54

Hejsan!  Jag flyttar nu min blogg till nattstad har samma namn där.. ' kod för att importera min blogg till nattstad: 0352240955 ...

Av Paulina - 16 november 2012 05:46

Heej heej.  Jag säger väl god morgin till er som är vakna och pigga. Själv så är jag rätt trött och så..  Min klocka stog på 5:50 men enligt den så var det i verkligheten 4:50 Så jag vaknade vid 5 och gick på toa och sen ställer jag in min fr...

Av Paulina - 15 november 2012 12:39

Heeeey..!! hade nyss So som jag skrev i inlägget för nån timma sen. Det gick ganska bra med det. Jag blev bara lite osäker på vissa saker men det kändes också att jag var den som snackade mest..  Men jag hade visserligen längre förklaringar. ...

Av Paulina - 15 november 2012 11:17

Heeej allihopa.  Just nu så sitter jag och väntar tills vi börjar ( vi börjar typ nu )  Så nu sitter jag utanför So salen och bara väntar tills han ropar in oss till vårat muntliga USA sak. Sen efter skolan så blir det väl att chilla och göra f...

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards