PavvoUKnow

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Paulina - 15 januari 2012 17:51


Halloj Alla läsare ! Idag så kom jag hem till pappa typ kvart över 10 för att mamma skulle ju jobba idag så vi skulle komma iväg så fort som möjligt men vi kom iväg typ vid fem i 10 ( tar typ 15-20 min från mamma ) så jag kom hem och gick sen till Farmor och Farfar direkt jag kom hem för att jag skulle träffa Gabbe ( min sötis ) och när jag var typ några meter från Farfar & Farmor så kommer dom där sakta men säkert och då får jag hoppa in i bilen så länge ( en pytteliten bit ) och så !

Gick därifrån kanske vid halv 3 ! men skulle ju göra spanska läxa och sen så skulle jag göra annan läxa !

En sak jag tänker på nu är ! NÄR FANKEN HAR VI STUDIEDAG IGENTLIGEN ?? Asså vi började ju i tisdags och vi gick ju inte i skolan i måndags för att det var planeringsdag ! Men vi får hoppas att det är snart iallafall !!

Vet inte vad jag ska skriva mera men ....

Kommer ju bli dålig uppdatering under skolveckorna men jag ska försöka att blogga så mycket som jag hinner . Lovar er !


Xoxo // PAulina Darling FööR Alltid !!



Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards