PavvoUKnow

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Paulina - 13 januari 2012 17:48

Halloj Underbar läsare !

Nu så har första veckan i skolan passerat . Det har varit rolig men jobbigt !

Hatar verkligen matte på morgonen   Asså man är trött och sen att man ska använda hjärnan när man är trött !! Det är inte världens bästa sak att bara med i skolan på morgonen , No är också ett sånt ämne asså .

Asså vi började ju i Tisdags och då så hade vi idrott och då så hände det lite saker ( tar ej upp det på bloggen , men ... ) asså jag är så less på att man måste hålla på . Vet att jag är inte den perfekta smala tjejen som är populär . Jag är den söta tjejen som vet vad jag håller på med . Asså man kan tänka så att jag är 1 år äldre ( vi är typ 3 stycken som är det i klassen ) och man kan typ tänka att vi har mognat redan ( Jag har mognat men dom andra vete fan om dom har mognat för att vara 13 år  ) . Men sen så har vi haft So också , vi har fått en ny lärare eftersom att våran gamla So lärare byte skola att jobba på så har dom anställt en ny och hon säger att hon är sträng men jag tycker inte hon är sträng .. vi fick lära känna henne mera och hon gillar blå & röd ! men hon är färgblind . Men man kan ju faktiskt vara lärare ändå . 

Igår så skulle vi ha våran 3 timmars pass och när vi var på lunchrast så gick först några ner till Expitionen och frågade om lappen för ansökan om att byta skola och sen så gick alla och hämtade en ( alla tjejer i 6B iallafall ) och då så var det en fråga om vilken profil man ville ta och jag skrev såklart in MUUUUUUUUSIIIIIIIIIIIIK !! Music are my life , I can't be without music I most listen to music !!!!!!!!!!!!!!! Men jag skrev fel på lappen så jag gick och hämtade en ny idag och så tog jag med den till mamma och la den DIREKT i väskan så jag inte glömmer den hemma hos mamma . Ska lämna den på MÅNDAG på expitionen till Airi eller vad hon heter och så ska den skickas vidare till min blivande skola och få godkänt att jag får göra inträdes provet och då kommer jag förhoppningsvis få en folder där jag söker in till inträdesprovet eller det kanske inte behövs eftersom jag har fyllt i den lappen men vi får se vad som händer igentligen !!! Inträdesprovet kommer äga rum runt v- 8 och det är inte PÅ SPORTLOVET så det går på skoltid och vi har rätt att ta ledigt halvdag eller eftermiddag och såklart hela dagen !

Idag så skulle vi IGENTLIGEN till berättar ministeriet men när Christina ringde och fråga om det var rätt datum och hur vi skulle göra med lapparna ( föräldrarna fick skriva på så vi fick fotas ) men dom hade sagt fel datum till Christina så vi fick åka ner på stan i onödan men vi hade JÄTTE KUL endå på den korta stunden ! Vi skulle lixsom gå till Luna Gallerian och det finns en studsmatta vid lekplatsen så Teresa och Company och sen när vi skulle gå in till Luna så Hoppade en VUXEN på den där studsmattan också !!! Asså snacka om att vi skrattade ihjäl oss !! men lixsom Det är vad som har hänt idag    

Nu Fick ni ett räjelt ( stavning ) inlägg och kommer nog några korta inlägg !

men nu så vill Melissa ha sin dator och nu ska hon få den !!



xoxo // Paulina Darling föör Alltid !!!!

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards