PavvoUKnow

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Paulina - 20 januari 2012 21:14

Heeeeejsan alla Underbara & Roliga läsare !

Då så är vecka 2 ( skolvecka ) slut och det har varit en kanska rolig vecka och så ... Vi åkte skridskor i onsdags och vi fick åka ganska liten stund ( 45-50 min ) så vår idrottslärre ska boka en till tid till oss på morgonen typ på tisdag eller onsdag   Vi är världens bästa klass som får åka 2 gånger ( hihih vi är den enda klassen som åker 2 gånger   )

Idag så var jag och Paulina M på stan och gick runt lite och just nu så sitter jag på Maddis dator eftersom min är helt jag vet inte vad för jag har ju inge INTERNET !!! Ganska irriterande ! Men sitter här med världens bästa maddis .

    Detta är Världens Bästa Maddis !! Du är är allt jag har gumman  

Men imorgon så blire fullt upp !!

- Först så ska vi upp jävlit tidigt till Ridskolan

- Stanna en stund på Ridskolan kanske till 1 eller nåt .

- Vi får skjus ( stavning.) av Pm.s mamma till Månskensrinken för det är allmänsåkningen

Sen så åker vi typ tills det tar slut ( tiden rinner ut ) !!

Men nu så ska jag & Maddis se på lite film och käka chips o dricka cocacola !!


Xoxo // Paulina Darling Föör Alltid !!

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards