PavvoUKnow

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Paulina - 3 januari 2012 23:23

Hejhej läsare ! Igår så sov Juu Maddis över hos mig o vi vaknade halv 11 iallafall jag vet ej när Maddis vaknade men men .... Tror hon blev väckt av sin mobil ( för att den ringde ) men jag vet inte . Hon skulle ut med Vigo ( stavning ) hennes hund och sen så har inte vi varit efter det !? Vi får se om vi är imorgon men jag har fullt upp imorgon .... Ska göra lite saker som att städa rummet för det har jag inte gjort den här veckan ( började lite smått idag ) o sen så får vi se vad som händer ! Är ganska trött så jag ska nog sova nu , blir kanske att jag bloggar imorgon men jag vet inte om jag hinner ... Men vi får se .Xoxo // Paulina Darling Föör Alltid !P.s: bloggar från mobilen så kanske nåt stavfel !!??Adios

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards