PavvoUKnow

Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Paulina - 31 januari 2012 17:29

Halloj alla läsare !

Asså imorgon så hoppas jag komma till skolan eftersom jag börjar bli uttråkad att vara hemma nu. Jag har blivit piggare och mår bättre än i fredags och helgen ! Kan inte fatta att jag fick läxor men bättre det än att behöva sitta inne på rasterna!

Jag tänkte att jag skulle börja med månadens kändis ( Artist ). Jag går inte efter något speciellt men jag har en med bilder och tänkte att jag ska börja då med Månadens Kändis eller ja artist för dom jag kommer lägga upp är ju artister men jag tänker kalla detta Måndens Kändis !! Snart är Januari månad slut och jag lägger upp denna månadens kändis nu !

Januaris Kändis är :

 

ERIC SAADE !!

Eric Saade får ha den äran att vara Månadens Artist !

Kommentera vilken artist ni vill ha som Februaris Artist ! Vem ni vill !!


Xoxo // Paulina Darling Föör Alltid !

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards