PavvoUKnow

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Paulina - 10 januari 2012 08:15

Halloj Läsare ! Idag så ska vi tillbaka till skolan ! Asså tiden har gått så snabbt tycker jag men faktiskt så har det varit skönt med jullov ! Det är typ jätte många veckor tills Sommarlovet börjar men så fort man har kommit in i vanan att gå till skolan så är det inte så långt till man har sommarlov ! Saknar att ha lov men skola måste man också gå i !! Sen efter Sommarlovet ( som det är långt kvar tills ) så ska jag till Rosenborgskolan ! Satsar på Musikklass + jag hoppas att jag klarar det där inträdesprovet ... men om jag inte gör det så blir det rosenborgskolan ( fortfarande ) men vanlig klass där eller kanske basketklass ?? Vem vet , har ju spelat basket för inte såå länge sen men sen så fanns det inget lag !! Men vi får se tills dess .... Det är typ 8 veckor kvar till inträdesprovet så man har gått om tid att välja !

Vad tycker ni ? Vad skulle ni ha valt ?


asså ibland så har jag längtat till skolan men nu vill jag bara att det ska vara sommarlov o Elevens Val för nåt av elevens val ska vi spela in våran CD-skivor + kören ska också vara med ( har musik + kören )

Xoxo // Paulina Darling Föör Alltid !

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards