PavvoUKnow

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Paulina - 19 maj 2012 11:04

Heej på er!

Som rubriken lyder så är det typiskt att jag har blivit förkyld!! Sen har jag också hosta men det är mer när jag ska sova. Det är direkt inte jätte roligt men ibland så blir man sjuk eller ja mera förskyld! hahaha vädret lurar oss ofc!

Hahahah men nu lyssnar jag på världens bästa låt ofc ( drick den - mange makers ) haha nej finns bättre låtar men den är ju ok eller den är ju perfect on the dancefloore! ska be Nicolina att kanske fixa så att man kan få göra egen improvisation till den men vet inte om jag kommer gå på dansen på måndag meeen jag måste för det är sista gången för denna termin  Det är as synd att det är sista gången på dansen och jag vill bara säga att det har varit världens bästa dans med båda Katarina som är den roligaste och bästa zumbaläraren och sen så med Nicco som är rolig och sen har hon stöttat mig det har ju också Katarina men jag älskar verkligen dans men vet inte riktigt om det är det jag vill hålla på med det är kanske mer musik men jag hoppas verkligen att musikintresset håller i sig en stund till eller inte en stund till utan mera i några år till!! Sen när jag kommer hem till pappa så ska jag nog videoblogga om det fungerar och det hoppas jag att det ska göra!

Så jag lovar att Videoblogga imorgon sen när jag är hemma hos pappa!

Kommer ett till kapitel lite senare på Drömmen ! Hoppas ni läser den!


xoxo // Paulina

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards