PavvoUKnow

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Paulina - 10 maj 2012 19:29

Heejsan !

Nu tänkte jag börja med någonting nytt ! Det kommer ha namnet Sminktips !

Skriver lite kort bara vad detta innebär

Jag kommer skriva om smink o sen hur du kan tahand om huden o hur du kan sminka dig !

Det första sminktipset du får är :

Ta Alltid bort din mascara innan du ska gå o lägga dig ! Det är viktigt eftersom huden kommer få fler orenheter i huden !

Här fick ni första sminktipset !

Håll utkik efter nästa Sminktips !

Detta är inte fejk !


Xoxo // Pavvo U Know

Av Paulina - 10 maj 2012 19:06

Heej !

Asså jag är såå ledsen att jag inte haft tid med bloggen men det är ganska mycket som har hänt o sen det är mycket i skolan också ( låter som en bortförklaring men det är sanningen )

Imorgon eller ja inatt så ska jag o hela våran klass på gökotta ( fågelskådning ) o det ska väl bli kul ?? nja måste vakna klockan 4 för att hinna fixa mig o sen så matsäck har jag redan så dä är fixat !

Just nu så sitter jag o lyssnar på musik o rensar o plockar undan för att vi ska flytta om 2 månader o sen att vi ska ha besiktning av lägenheten imorgon sen så kommer nån o kollar på den också !

Vi börjar alltså skolan myycket tidigare än förut o sen slutar typ 2 timmar innan !! haha men vi börjar kvart i 6 o slutar halv 12 !!! Det ska bli kul men vetefan vad man ska hitta på ! pallar faktiskt inte göra spanska läxan men det ska jag fixa imorgon för vi har inge b-språk eftersom vi börjar den halv 1 så vi har redan slutat !!

Men jag skriver mera imorgon eftersom då har jag mera att skriva om säkert !


xoxo // Pavvo U Know

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards