PavvoUKnow

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Paulina - 14 maj 2012 20:45

Heeeej alla underbara läsare !

Just nu så sitter jag i sägen och funderar mera på vad jag tänkte på...

Nu kom jag på det !!

Det första som jag ville skriva om var att jag kommer ha fullt upp i sommar men jag hoppas iallafall att jag fortfarande kommer att ha kvar alla er läsare ! Eftersom att det är sommarlov så är många bortresta men hoppas att statiken iallafall är bra men ändå tillräckligt att nån läser !

Men först så på fredagen så kommer jag att åka bort i 10 dagar efter det så vet jag ingenting men jag är fortfarande hos mamma då ( reser bort med mamma ) men sen efter det så sticker jag till pappa första veckan i juli förhoppningsvis till pappa men ingenting är bestämt !

När jag har kommit till pappa då runt första veckan så blir det i nya lägenheten och då blir det bara att chilla o ta det lugnt!

Sen första veckan i augusti så ska jag på Sommarlovs aktivitet med namn någonting... haha men vi har lixsom fått ett häfte med olika aktiviteter som håller på undersommarlovet och då anmälde jag mig till basket ( jag gillar fortfarande basket eftersom jag gick på det men har inte tid för det ) Sen veckan efter det så ska jag på typ självförsvar o styrketräning m.m !!!

Eller nej fan det är självförsvar för sen basket ! pallar inte skriva om  ! hahahahaha  !!

Men nu så ska jag ta o sova eller heheh hoppas pappa inter läser men jag ska kolla klart på skärgårdsdoktorn !!


xoxo // Paulina

Av Paulina - 14 maj 2012 18:01

Heeeeejsan Alla Underbara !

Just nu så ska jag snart åka iväg på dans men efter det så kommer ett blogginlägg !

Har ganska myyycket att berätta för er så håll utkik efter 8 tiden !!

 


Xoxo // Paulina

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards