PavvoUKnow

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Paulina - 18 maj 2012 16:43

Hej alla underbara läsare!!Mika var snäll och låna ut sin mobiltelefon till mig eftersom min mobil var död xD så jag fick låna nån Samsung telefon ! Jst nu så sitter jag bänkad framför tv för om 2 timmar och 8 minuter så börjar en film på engelska som heter frenemies på disney channel. Melissa är sjuk så jag tar hand om henne och vi sitter här och kollar på tv !! Hoppas ni kommer ha en trevlig kväll !? Xoxo // Paulina

Av Paulina - 18 maj 2012 10:56

Hejsan!

Min mobil är nästan död med 6% kvar och jag glömde laddaren hemma.. Asså smart man är men trodde att mobilen skulle hålla tills på söndag men så fel man hade! Men mammas jobbakompis har en sony ericsson laddare så det kommer jag få låna över helgen och det är jag tacksam för! Ja nu har man 4 % kvar o om nån timme eller några minuter så kommer den vara död!!

Jag ska bli skjutsad ner till södertälje idag för lösa lite saker! Hoppas det blir bättre men we never know !

Gjorde 1 bild eller 2 till bilder idag på picmonkety !! Ni får se dom här nu :

   

Och ja dom är photoshopade eftersom 1 jag har brunt hår inte rött och för det 2 så har jag blåa ögon inte gröna!

Jag tycker faktiskt det blev bra resultat!

Bloggar mera imorgon när det är LÖRDAG!!! skönt men jag vill heeeeem


Xoxo // Paulina

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards