PavvoUKnow

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Paulina - 26 augusti 2011 15:17

Heej Heej läsare ! Jag är såååå ledsen för den dåliga uppdateringen ni har fått , Har inte riktigt haft tid till bloggandet så det har inte blivit av !    

Nu så har vi gått 8 dagar i skolan och då så har vi kommit igång med läxor ( vi hade 5 läxor denna vecka ) . Vi hade Ma-läxa och då började vi på läxa 1 som vanligt !!?? Vi hade skrivläxa också och då så  fick vi skriva om våran fritid och när Christina har rättat den så ska vi skriva in den i Molnboken ( typ som våran projektbok ) h.mm vi hade engelska läxa och spanska läxa  då är det på  engelskan så är det glosor och text och på Spanskaläxan så har vi ord / siffror vi ska lära oss   ! Sen så sist men inte minst så hade vi Musikl'xa och då ska vi också skriva om våran fritid men med bara 20 ord !?!? Hur nu det ska gå !

Kringelfestivalen 2011 !! I år igen så är det ju kringelfestival , idag så kommer bara tråkiga personer och att jag kunde inte gå idag för att jag skulle till mamma !? men imorron så ska jag kanske dit och kolla på uppträdaden och gå på marknad för att kanske köpa lite lördagsgodis !! Man kan ju gå in i H&m samt lindex om man vill ! Kommer finnas tivoli där också och 4 scener vad jag läste iallafall !! Ska bli kul att få se hur det är där !!  Men nu så ska vi / jag eller ja rättare sakt Melissa väcka mika !


xoxo // Paulina Darling föralltid !

P.s : Upptateringen av bloggen kan vara lite felstavad , för att jag lånar melissa's laptop så ... den är mellan stor så  man ser knappt texten !! Men meen ...


Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards