PavvoUKnow

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Paulina - 4 augusti 2011 13:34

Heeej Heej läsare ! Nu så kommer jag skriva om någonting kanske tråkigt ! Sommarlovet är snart slut , asso gud vad snabbt det har gått med Sommarlovet , känns det som . Men en sak ska faktiskt bli kul , att få lära sig nya saker !

hm... Vad mera ska jag skriva om ?? Ja jag vet ,

Nästa vecka så ska jag rida på SRK ( Södertälje ridklubb ) !! Det ska bli kul ! vi ska vara där klockan 09:00 och det betyder tidiga mornar och det blir inte så kul ! Vi är där måndag till fredag och då så ska vi ha Ridlektioner höstskötsel och teori . Teori kommer vi ha mest ( trååkigt ) men vi får rida iallafall =) Det ska bli so kuul !!

Hittade en bild från länge sen och det har en tjej gjort till mig , Hon heter Moa och hon har en egen blogg också här kommer bilden :

 
Det är gaamla bilder , Men jag gillar fortfarande headern jag har så jag ska inte byta och att det blir krånglit med den vita färgen och att jag har så många inlägg så det skulle inte vara roligt att ändra allt men nu så har jag den jag har och det är jag glad för


Xoxo // Paulina Darling föör alltid !

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards