PavvoUKnow

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Paulina - 10 augusti 2011 17:53

Heej Heej läsare ! Denna vecka har jag ju inte skrivit något inlägg för att jag plockade upp datorn nu !  Orkade aldrig ta upp den om ni undrar ! Skriver i kategorier alltså färger !

I söndags så var jag på kolmården och då så åkte vi linbana ! den nya , det var kul ! Dagen blev lyckad !!!I

Idag så var jag på Ridläger och det var kul ! Har varit där sen måndag . Vi har ridit och lärt oss att trava själva ! Det är jätte roligt ! Jag har ridit Sanny och Asfield ( stavning ) och idag så blev det en uteritt och det var kul men det börja dugga lite småt när vi skulle börja vända tillbaka till stallet och när vi hade kommit tillbaka in i ridhuset så skrittade vi av och hoppade av och då började det spö regna ! Tur att vi hann in .


Nu så ska jag göra andra saker !


Xoxo // Paulina Darling Föör alltid !!


Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards