PavvoUKnow

Alla inlägg under april 2012

Av Paulina - 1 april 2012 18:19

Halloj ! Jag har kollat runt på youtube lite för att jag letade efter en lyrics av boyfriend ( JB ) och då hittade jag några tjejers kanal på youtube och lyssnade på deras låtar ( covers ) och tyckte att dom var riktigt duktiga !

Här kommer en cover som jag gillar mest :

Cover av Megan and Liz som sjunger Part of me av Katy Perry ! Tycker dom har jäklig bra röst och dom går ihop jäkligt bra men såklart jag är lite avis för dom är så duktiga ! Men man ska aldrig ge upp med Musiken !

En till låt är Love you like a love song av Selena Gomez

Amazing !!


Snart så är det tags att få svar från Rosenborgskolan om jag har kommit eller inte ! Jag kan få det när som helst men jag hoppas imorgon !! ska bli så bra på Rosenborgskolan men om det inte blir Rosenborg så blir då Blombacka ! hahah men nu så har ni fått lite !


xoxo // Paulinadarlingforever

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards