PavvoUKnow

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Paulina - 23 april 2012 21:25

Halloj !

Idag så var jag i skolan o det var väl okej ? Imorgon ska jag o klippa o det blir väl en ny klippning eftersom att jag ska till HårEttan istället för där i kringlan ! Men en sak är säker !! JAG SKA KLIPPA UPP för har så tjockt hår hår o dags o tunna ut det nu! sen så skola till fredag som vanligt o så..

men på fredag åker jag till mamma igen mä maddis den här gången o vi ska ha skoj !! ska komma ihåg o ladda kameran så vi kan ta foton ! måste ju tagga fredagen ! vi kommer stanna till på söndag men det kommer gå så bra o vi ska vara snälla som änglar !  Ska bli skoj o så för jag har ju planer nästa helg vad jag ska göra så jag typ bytte helg hehe ska bli kul o ha med maddis till mamma men det hon inte vet om är att hon kommer få sova på en madrass   heheh ! visst är ja snäll ?? nej men det kommer vi lösa ! sen måste vi vara ute mä Melissa ( plastsyrra ) ! men det går bra åå sånt men sen ska vi också ha skoooooooooooj ! tar med mig datorn så det blir väl att jag bloggar hemma hos mamma men vi kommer vara ute sent ( nästan )!! Se hur det går att ha vänner där ?? men det ska bli den bästa helgen någonsin !!!

Maddis du är bäst tjejen <3 älskar dig gmn !!

Men nu ska jag sova ! leta rätt på mobilen så jag kan lyssna på musik !!

Men vi får antagligen höras på fredag o så men annars så torsdag ! Ska fan blogga i helgen o ta foton ! Ska bli fotogtaf kanske ?? nej jag tror jag håller mig till musiken ! kanske bara hittar ett nytt intresse !


Xoxo // Pavvo U Know !!

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards