PavvoUKnow

Direktlänk till inlägg 30 april 2012

Glad valborg allihopa !

Av Paulina - 30 april 2012 11:17

Hej Hej !

Idag så är det valborg ! Kul kul.. men då ska vi ner på stan en stund o sen så ska vi till Maddis syster o äta middag där sen så ska vi ner på stan o kolla på majbrasan ! Det blir väl kul ??

nja måste typ hem o hämta laddare eller ladda telefonen så jag har något batteri eftersom nu är mobilen avstängd och pappa har laddaren så jag kan inte ladda den   Men nej ska ganske klä på mig o sen gå hem o hämta laddare !!!

Men jag bloggar nog imorgon igen antagligen !

Vi är ju lediga eftersom det är 1 maj ! Sen så går vi bara 3 dagar i skolan sen är det typ 5 veckor kvar till SOMMARLOV !!!!!

Äntligen så börjar sommarlovet närma sig ännu en gång o sen så slutar jag då på stålhamra och börjar på blombacka !! Ska bli så kul att byta skola och sen så ska jag också Flytta så det ska bli kul och JAG HOPPAS att jag är hemma när vi ska flytta men det som är synd är att jag måste börja rensa mitt rum redan nu ! alltså sen innan sommarlovet så måste jag ta ner allting o göra klart det enda som kan vara kvar då är min sång såklart !! och jag hoppas att vi behåller våra soffer eftersom dom är jätte sköna !! 

Men vi hörs Allihopa 

   


Xoxo // PAvvo U Know

 
 
Simone :)

Simone :)

4 maj 2012 13:39

heej :D fin blogg du har tjejen!
Fråga gärna massa coola frågor i min frågestund! :D
följa varandra på bloglovin?

http://www.haallberg.blogg.se

Paulina

10 maj 2012 19:05

Taack så mycket ! vi kan köra länkibyte istället för jag har glömt bort mitt lösen o användarnamn på bloglovin :D

 
selli

selli

7 maj 2012 16:48

Har frågestund på min blogg, om du känner för det kan du fråga något c:
http://sellisfoton.blogg.se/2012/may/fragestund.html#comment

Annars, fin blogg och ha det bra! :D

Btw, jag hatar sånna här kommentarer så jag förstår om du hatar mig nu c:

http://sellisfoton.blogg.se

Paulina

10 maj 2012 19:06

neej nej ! jag hatar inte dig för det :D
tack så mycket !
ska vi göra länkbyte ?
Ha det gött

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paulina - 31 december 2012 00:00


    Halloj Läsare ! Detta är ett Tidsinställt Inlägg och jag skriver detta inlägg 31 december klockan 11:49 ! Jag vill önska er alla ett Jätte bra 2012 och jag hoppas att ni kommer att göra det rätta för er med att byta skola m.m     HAP...

Av Paulina - 22 november 2012 19:54

Hejsan!  Jag flyttar nu min blogg till nattstad har samma namn där.. ' kod för att importera min blogg till nattstad: 0352240955 ...

Av Paulina - 16 november 2012 05:46

Heej heej.  Jag säger väl god morgin till er som är vakna och pigga. Själv så är jag rätt trött och så..  Min klocka stog på 5:50 men enligt den så var det i verkligheten 4:50 Så jag vaknade vid 5 och gick på toa och sen ställer jag in min fr...

Av Paulina - 15 november 2012 12:39

Heeeey..!! hade nyss So som jag skrev i inlägget för nån timma sen. Det gick ganska bra med det. Jag blev bara lite osäker på vissa saker men det kändes också att jag var den som snackade mest..  Men jag hade visserligen längre förklaringar. ...

Av Paulina - 15 november 2012 11:17

Heeej allihopa.  Just nu så sitter jag och väntar tills vi börjar ( vi börjar typ nu )  Så nu sitter jag utanför So salen och bara väntar tills han ropar in oss till vårat muntliga USA sak. Sen efter skolan så blir det väl att chilla och göra f...

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards