PavvoUKnow

Direktlänk till inlägg 6 april 2012

Påååååsklov !

Av Paulina - 6 april 2012 10:23

Hejsan !

Igår så var det sista dagen i skolan ( Det är ju röd dag idag , Lååååångfredag är det jöö ) så vi hade slöjd sista timmen och det gick inte bra !! Asså jag hatar Trääääslöjd ! det borde ju inte finnas... jag kan inte hantera trä det går bara inte hellre syslöjd faktiskt! Men det gick ! jag har kvar att pelhandborra mina ben ( pallens ben ) och sen skruva fast dom och lacka sen är jag klar med själva träslöjden ! sen ska jag bara sätta dit lapptäcket och dyna sen är jag HELT klar !! Men det är mycket kvar faktiskt men det ska gå.... hoppas jag ! men då måste jag börja att göra klart min 2-D eller 3-D tavla som inte är klar över huvudtaget faktiskt jag har bara målat den och lackat den så sen ska det vara nånting i mitten men det saknar jag ! Men det går snabbt ( NOT )

Jag vill önska att en glad påsk ( även fast det är långfredag nurå )! Ja vad ska vi hitta på idag tro?? det är tråkigt väder här hos mamma men vi ska iallafall till Willys och handla påskmiddag ( kanske ) och sen så ska vi få handla vårt egna godis till vårt påskägg ( our easter egg   )  hahaha jag kan engelska !! LoL det har jag ju kunnat kanska länge nu... men jag fick några skor av mamma ... men jag frågade om jag fick dom så prövade jag dom och dom passade och då fick jag dom ! haha så nu har jag nya skor! behövde nya faktiskt !

Men nu så ska jag kolla på serie på datorn så bye bye


Xoxo // Paulina Darling Föör Alltid


P.s Kommer nog bra bloggning nästa vecka för jag har påsklov !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paulina - 31 december 2012 00:00


    Halloj Läsare ! Detta är ett Tidsinställt Inlägg och jag skriver detta inlägg 31 december klockan 11:49 ! Jag vill önska er alla ett Jätte bra 2012 och jag hoppas att ni kommer att göra det rätta för er med att byta skola m.m     HAP...

Av Paulina - 22 november 2012 19:54

Hejsan!  Jag flyttar nu min blogg till nattstad har samma namn där.. ' kod för att importera min blogg till nattstad: 0352240955 ...

Av Paulina - 16 november 2012 05:46

Heej heej.  Jag säger väl god morgin till er som är vakna och pigga. Själv så är jag rätt trött och så..  Min klocka stog på 5:50 men enligt den så var det i verkligheten 4:50 Så jag vaknade vid 5 och gick på toa och sen ställer jag in min fr...

Av Paulina - 15 november 2012 12:39

Heeeey..!! hade nyss So som jag skrev i inlägget för nån timma sen. Det gick ganska bra med det. Jag blev bara lite osäker på vissa saker men det kändes också att jag var den som snackade mest..  Men jag hade visserligen längre förklaringar. ...

Av Paulina - 15 november 2012 11:17

Heeej allihopa.  Just nu så sitter jag och väntar tills vi börjar ( vi börjar typ nu )  Så nu sitter jag utanför So salen och bara väntar tills han ropar in oss till vårat muntliga USA sak. Sen efter skolan så blir det väl att chilla och göra f...

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards