PavvoUKnow

Alla inlägg under december 2011

Av Paulina - 8 december 2011 19:39

Halloj alla läsare ! imorgon så är det fredag och vi ska ha våran julfest ( vi har den för att samla in pengar till klassresan och så att ha kul förstås ) Asså jag är sååååå taggad inför festen och det ska bli kul . Ska åka till mamma efter festen så jag borde ju packa nu men det fixar jag lite innan jag går iväg för att fixa allting i matsalen ! Vi har mikrofon , högtalare och så har vi en biljettkassa och kiosk och massor med lekar ( då så kan man också vinna fina priser ) så kommer nog inte blogga imorgon eftersom att jag kommer att vara där kanska länge och att vi ska städa allting m.m så bloggar kanske på lördag isånna fall !

Ska lägga ut en låt istället för att skriva för att jag har ikke tid med det för måste träna inför spanska prov så här for ni istället lyrics på someone like you

Denna låt är ganska bra och jag gillar den !

Spanska prov imorgon och jag kan ikke alla ord men jag ska göra mitt bästa !


Xoxo // Paulina Darling Föör Alltid !

P.s Ingen bloggning imorgon pg.a Julfest

Av Paulina - 5 december 2011 15:04

Hello läsare ! bloggade från mobilen när vi hade matrast    ! Nu så sitter jag och kollar på bring it on , den är spännande och jag har hela kollektionen av Bring It On såå tänkte se dom filmerna .

Hann inte spela något mer instuemnt pg.a för att vi skulle träna in några sånger som We Are The World , En Tokig sång och så sjöng vi bara mors lilla olle sen så skulle vi gå hem ! Ska skriva några låttexter

White Christmas :

I'm dreaming of a white christmas

just like the ones I used to know

where the tree tops glisten and children listen to hear sleigh bells in the snow

I'm dreaming of a white christmas with every christmascard I write

May your days be merry and bright and may all your christmascard be white

Där var en låt och jag tänkte göra så här att för varje dag så ska jag skriva en låt ! så där var en och imorgon så kommer Rooling In The Deep ( text )Hoppas ni lär er låtarna sen

NU så ska jag ta och laga mat och sen så ska jag dansahar ju alltid dans på måndagar men nu  så ska jag ficka det



Xoxo // Paulina Darling Föör Alltid !?


Av Paulina - 5 december 2011 12:02

Hallloj alla läsare ! Undrar när jag bloggade sist igenligen !? Gick till skolan typ vid 8:08 men kom typ till skolan kvart över och vi började halv 9 idag !!!! Fett Nice <3 Har spelat keyboard , trummor och gitarr . Det har varit kul . Nu när vi går in ( halv 1 ) så ska vi sjunga / öva in låtar till cd- inspelningen och sen ska vi hem ! Går in snart så skriver mer när jag kommit hem , bl.a så skriver jag ner låtar också !Xoxo // Paulina Darling Föör Alltid !!P.s : bloggar från mobilen Så lite stavfel kan det vara

Av Paulina - 2 december 2011 18:37

Halloj läsare ! Förlåt om jag inte har bloggat på nästan 1 vekca eller hur länge det var ! Mycket att göra och inte så mycket att skriva om men nu så blir det ett långt inlägg !? Tror jag .

Idag så har jag varit på stan med Maddis , Mirna , Martina och Roxana , Vi gick runt i affärer och vi hade jääätte kul !!Ni får veta mera imorgon !

Imorgon så ska jag baka lussebullar med maddis , farfar och farmor ! Ska bli gott att ta hem och sitta o käka med lite mjölk ( lussebullarna måste varaa varma ) och så ska jag med Maddis på ridningen först sen så ska vi till min farmor och farfar !

Det är 2 veckor och 8 dagar tills jul och det är 28 dagar tills jag fyller år ! Ska bli såååå nice att bli 13 år och så ! Är typ hos mamma då men jag ska ha vuxenkallas här endå !
Vissa tycker att det är barnsligt att skriva önskelista men jag gör det och jag tycker att det inte är barnsligt ! Jag tycker mer att det är normalt att man gör det ! Det är också smart för då vet dom vad våra föräldrar kan köpa åt oss i julklapp   Asso Jag och Maddis gjorde ett vad : Om hon klarade hela hinderbanan på wii fit plus så skulle jag skriva att hon var bäst ! Så här kommer det : MADELENE ( MADDIS ) DU ÄR BÄST PÅ HINDERBANAN  

Men nu så tror jag att jag har skrivit allting ( hm... ) men det märker vi !!

Nu så kom jag på en sak ! Vi har Spanska prov på fredag nästa vecka och att vi har ikke någon B-språk på måndag eftersom att då har vi Elevens Val och då så ska jag nåog blogga via mobilen men vi får se ! Vad har ni får B-språk ! Spanska ÄGER mer än TYSKA ! Maddis kommentar om tyska : NJa jag tycker om det sådär ! Men min kommentar om spanska är : Fett skönt har inte prov så ofta ( det vi har på fredg är vårt andra ) och så att vi lär oss mycket !?


Xoxo // Paulina Darling Förr Alltid   !


P.s : Kanske inte bloggar imorgon men jag ska försöka !



 

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards