PavvoUKnow

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Paulina - 27 december 2011 21:18

Halloj läsare ! Jag är så ledsen att jag inte blogggat på typ 3 veckor eller någonting för nu har det varit mycket att göra inför jul och sen så har internet hos mamma strulat ( på mini laptopen )  så jag kunde inte direkt blogga ! Men nu så bloggar jag igen !

För nån dag sen så var det jul ! Jag fick en mobil och lite små saker ! Här får ni en bild från min nya mobil !

 

på mig såklart  

    visst är jag söt på denna bild ??  Bilden är från min mobil och från när jag firade jul med pappa !

Nu så kommer min Favorit bild som jag har tagit med min mobil

   Ser blek ut för att jag har tagit denna med min mobil fast med front kameran ( fram sidan av mobilen , : så man kan ta bild med framsidan )

Eller nja det var ikke min favorit ! Det här är min favorit

  Det här är min favorit !!!! Älskar bilden .... vet ej varför !

men nu så ska jag sussa för det blir en tidig morgon imorgon eftersom jag ska träffa maija ( tror vi ska på stan ) så jag ska fynda lite eftersom det är Mellan dags rea nu i Mellandagarna !?


Xoxo // Paulina Darling Föör Alltid !


P.s : Jag Fyller snart 13 år !!!!! Ska bli Jäääääääätte kul att fylla år ! så då blir jag tonåring  

Fyller på fredag !

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards