PavvoUKnow

Direktlänk till inlägg 19 december 2011

Julfirande igår !

Av Paulina - 19 december 2011 18:33

Halloj alla underbara läsare ! Hur är det med er då ? Med mig så är det inge vidare , körde lite Zumba här hemma utan att värma upp lite lätt ( och det var jääätte smart av mig -.- ) så priset för det är att jag har gjort illa ryggen ( inget allvarligt ) bara det att jag gjorde för snabba rörelser så fick jag ont ! Not Good not Good !? Har inte bloggat på ett tag ( tror i fredagar senast ) så det är inte så länge sen jag bloggade men jag tänkte att jag gör ett inlägg nu om vad som kommer hända dom närmaste dagarna ! Kan passa på att skriva att jag firade jul igår och jag fick som sakt mina julklappar ( dom.från pappa ) och då fick jag pengar , parfym , smink , dusch kräm m.m och så fick jag presentkort ( på iTunes & h&m och så fick jag biokort med 300 kr ) och jag har nästan köpt upp mitt presentkort på iTunes, har redan nästan köpt upp för allt för ( har 48 kr kvar på det ) sen så har jag kvar allting ! Ni kanske tycker att någonting saknas !? Och det gör det mobil och det fick jag ( en ny ) och då blev det en Xperia neo . Älskar min mobil !!! Bloggar från den nu faktiskt. Det var en lyckad julfirande och jag har aldrig sätt min sötis såå blyg . Dom fick åka hem efter en stund för han vägrade att äta och dricka ( han drack lite ) så antingen var han sjuk eller så var han bara jätte blyg . Men den var lyckad Idag så var det skola som gällde och upp tidigt men det gick bra bara att jag hade svårt o sova men men ... Så kan det bli ibland ! Sen så körde jag Zumba ( inte länge ) och sen har jag varit sängliggande men skola blir det imorgon det lovar jag . Ska ju få godis eftersom vi VANN skoljoggen ( det var godis i pokalen ) så imorgon blir det gotte dagen ! Vi hade också kör idag så det var generalrepetitionen inför julavslutningen !?Imorgon blir det att chilla och såklart skolan ! Vi slutar på onsdag och samma dag så ska jag till tandläkaren och så ska jag träffa Katarina !! Så jag har iallafall planer några dagar framöver Åker till mamma redan på torsdag för att det är mycket smidigare ! Xoxo // Paulina Darling Föör Alltid !! Ps : vi får se när jag bloggar igen men det blir snart igen !'

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paulina - 31 december 2012 00:00


    Halloj Läsare ! Detta är ett Tidsinställt Inlägg och jag skriver detta inlägg 31 december klockan 11:49 ! Jag vill önska er alla ett Jätte bra 2012 och jag hoppas att ni kommer att göra det rätta för er med att byta skola m.m     HAP...

Av Paulina - 22 november 2012 19:54

Hejsan!  Jag flyttar nu min blogg till nattstad har samma namn där.. ' kod för att importera min blogg till nattstad: 0352240955 ...

Av Paulina - 16 november 2012 05:46

Heej heej.  Jag säger väl god morgin till er som är vakna och pigga. Själv så är jag rätt trött och så..  Min klocka stog på 5:50 men enligt den så var det i verkligheten 4:50 Så jag vaknade vid 5 och gick på toa och sen ställer jag in min fr...

Av Paulina - 15 november 2012 12:39

Heeeey..!! hade nyss So som jag skrev i inlägget för nån timma sen. Det gick ganska bra med det. Jag blev bara lite osäker på vissa saker men det kändes också att jag var den som snackade mest..  Men jag hade visserligen längre förklaringar. ...

Av Paulina - 15 november 2012 11:17

Heeej allihopa.  Just nu så sitter jag och väntar tills vi börjar ( vi börjar typ nu )  Så nu sitter jag utanför So salen och bara väntar tills han ropar in oss till vårat muntliga USA sak. Sen efter skolan så blir det väl att chilla och göra f...

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards