PavvoUKnow

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Paulina - 9 november 2011 19:23

Heej Hopp allihopa ! Igår så var det baara träning ! men först så gick jag till skolan och sen när vi hade slutat så var det dags att gå upp till bollhallen och ha badminton träning i 1 timme och då så var det verkligen ett svettigt pass eftersom vi körde att man skulle springa runt nätet och sen så badminton bollen och om man missade så fick man ett spraff och det som är så typisk mig är att om jag börjar skratta så tappar jag konsentrationen och då så missade jag bollen 3 GÅNGER så jag fick först göra 3 upphopp sen så fick jag springa fram och tillbaka och sen 2 upphopp ! Asså det är så typsikt mig ! och när vi körde match mot nån så gjore han jätte oshyssta till mig så jag började garva men vi kom igen till slut iallafall ! Så då hade jag iallafall träning dit och sen hård träning på badmintonen !

Idag så har det inte hänt så mycket bara att jag har gått till kulturskolan och haft teater och då så sa vår lärare att vi kommer få ett erbjudande att få vara med på julshowen på estrad ! Det var länge sen man gjorde det , vi var med för 2 år sen och nu så är det våran tur igen och han skulle ge oss mer info när han får reda på det !! så bli spännande !!


Xoxo // Paulina Darling Föör alltid !!


P.s : ser om jag bloggar imorgon för att har både spanska och engelska läxa till imorgon så det kommer bli lite kämpigt så jag får se när jag bloggar , antingen sent imorgon eller på fredag !!

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards