PavvoUKnow

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Paulina - 6 november 2011 18:57

Heeej Heej läsare ! Det har varit problem med min blogg när jag ska lägga ut ett inlägg på min blogg för att det står * felaktig  kontrollsumma * så jag har inte bloggat på 3 dagar ( eller 4 dagar men men -.- !!

Här är min recension av Footloose som jag såg i Torsdags med pappa . jag tyckte att den var bra och spännande för att den var romantisk och att det hände alltid någonting , men det var en liten dålig sak med filmen ( det var att det sorliga kom först i filmen och jag tycker att det ska komma sist på en film ! Här får ni också en bild på hur den ser ut : 

  såhär !!

Imorgon så börjar ju skolan igen efter 1 veckas lov och nu så märkte jag att vi ( 6:orna ) ska tydligen ta en vaccination imorgon men det är inte helt säker men på min lapp så står det : Vaccinationsdag 7/11 ! och det är imorgon ju efter som det är den 6 idag ! OJ jag ska också ta den sprutan ( iih jag hatar att vacinnera mig och jag vill inte se hur lång nålen är för att då kommer jag spänna mig ) så det kommer bli typ spännande och se hur det går till och när vi tar den !!

En sak jag undrar över är igentligen när vi har elevens val och det skulle vara första gången i november så jag hoppas att det är snart för att jag vill ha min Musik ( musik var mitt val på elevens val och då fick jag det , första hands valet : MUSIK )

Idag så kom jag hem till pappa eftersom jag har skola imorgon ! Så det betyder att jag fick min gittar idah !! ååh jag älskar redan min gittar bara att den behöver massor med saker som skyddsväska , nya strängar , stämas m.m så det är igentiligen ingen fara för det kan man fixa till jul och sånt !

En sak jag tycker är konstig är att nu så börjar alla julsaker komma fram men visserligen det är snart första advent ( tror det är exakt 2 veckor dit ) och sen så börjar ju nedräkningen till Julafton och då så ska jag fira en vecka innan och med pappa men jag är inte säker så vi får se ! men jag längtar faktiskt för jag fyller år 6 dagar efter julafton så december är en rolig månad för mig ! Vad tycker ni om Julafton ??


Xoxo // Paulina Darling Föör Alltid !


P.s : varför sjunker statiken med typ många personer ! Jag försöker faktiskt blogga oftare men jag har så mycket att göra nu för tiden men det måste väl ni tåla ??



Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards