PavvoUKnow

Alla inlägg den 15 juni 2012

Av Paulina - 15 juni 2012 14:21

Heeey!

Asså ja jag vet att det har varit länge sen det var något inlägg här och det kanske inte blir något heller under dom 10 dagarna jag är borta! För idag så åker jag till Finland om några timmar!

Ja så det kommer bli en bildbomb när jag kommer hem eftersom

  1. Jag har min överföringsladd med mig till finland
  2. Men nej jag har inte min dator till finland men jag har den här hemma

Men det ska bli sååå rolig nu när vi ska åka och fira midsommar i finland och vi åker idag! Kommer bli massor med skrattattacker som förra året och oj oj! asså imorgon så blir det någ linnanmäki? asså jag är inte säker men tror det blir det!

Min mobil fungerar inte med internet men kan koppla upp mig i finland med deras nät men orkar inte med sånt så jag ska låta mobilen vara men ha den med mig och NI som vill messa det kommer kosta extra för er och det kommer kosta extra om ni ringer också!

Men det ska bli såååååå roligt och har saknat Janita sååå mycket!

Vi kommer dit ikväll alltså vi är framme vid halv 11 i finsk tid

men så ni vet så har jag inte lagt av att blogga heller det våre så synd   eller hur?

Men aja ni får några bilder från förra sommaren med janita och mig!

                                                            

Ska hitta en sån i sommar i finland för har 128 euro och 50 cent !

riik ja ofc !!

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards