PavvoUKnow

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Paulina - 25 mars 2012 10:48

Halloj !

Hade ingen lust alls att gå upp idag och ja jag är trött i huvudet men inte länge till !

Tror att jag inte skrev mars artist eller Februaris artist men ska kolla vilken det är men denna månadens artist och låt är en artist som är bra på magdans och kan spanska! Hon är bra på att dansa och sjunga samtidigt !

Månadens Artist är :

 

Vem är det tro ?? Jo det är Shakira   Whenever Wherever tycker jag om ! den ska vi sjunga i kören och det ska bli så kul att sjunga den ! hon sjunger den väldigt snabbt men vi sjunger lite saktare för den går snabbt och vi kör en pianoversion !!

Men där fick ni Månadens artist och låt ! Ska kolla vilken månad jag missade !


Xoxo // Paulina Darling Föör Alltid !


Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards