PavvoUKnow

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Paulina - 7 februari 2012 15:54

HAlloj läsare ! Asså jag tänkte vara smart nog att göra matte läxan som vi har till torsdag men då så är jag tillräckligt smart att komma ihåg matte boken men inte matte läx häftet ! Det var ju jätte smart . Då tänker ni att jag kan ju göra den imorgon men det finns inte tillräckligt med tid eller ja det finns tid efter teatern men vill börja med den ! Så jag tänkte skriva det på ett papper men jag har ju inga pennor hemma. Kan man vara smartare än jag ? Ikväll klockan halv 7 så är det informationsmöte på Blombackaskolan och jag ska dit ändå fast jag kanske inte börjar där ! Men man vet inte vad som kommer hända faktiskt !? Men pappa är sjuk och jag måste ha skjuts dit ( är ca. 1,5 km dit ) så jag måste vänta på att farfar ringer tillbaka till mig så att jag kan fråga om han kan vara med där ! Men nu så ska jag leta efter en penna !!Xoxo // paulinadarlingforever

Presentation


Hej Hej!
Jag är 13 år och går på blombackaskolan! På fritiden så gillar jag att dansa , sjunga och spela teater.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja skriva noveller ?
 Ja såklart !
 Nej!
 Aldrig !
 Snälla några bra ?
 Om justin bieber såklart !
 Om Eric Saade såklart !

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

LoL

Chrome Pointer

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards